خبرهای داغ:
فرمانده سابق ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهرود

ظرفیت آتش به اختیاری در شاهرود بالاست

فرمانده سابق ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهرود گفت: ظرفیت آتش به اختیاری بالایی داریم و همدلی در دستگاه‌های اجرایی داریم و ویژگی خاص عیار روحیه جهادی و سلحشوری در مردم در سطح بالاست.
کد خبر: ۹۰۳۱۲۹۷
|
۱۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حمید دامغانی، در مراسم تکریم و معارفه فرمانده سپاه ناحیه شاهرود در کانون جوانان بسیج این شهر با خیرمقدم به همه شرکت‌کنندگان در این آیین، از روحانیان، نیرو‌های نظامی و انتظامی، خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و فرماندهان پایگاه‌های مقاومت قدردانی کرد و گفت: این مراسم را برای تودیع خدمت‌گزار بسیجیان و مردم پس از چهار سال نمی‌دانم؛ بلکه قریب به ۲۰ سال حضور در سپاه شاهرود این مراسم برگزار شده است و تا روزی که تاریخ تودیع مشخص نبود، برای من قابل باور نبود که از این مجموعه جدا شوم.
وی گفت: قریب به ۲۰ سال در مجموعه سپاه شاهرود بودم و قطعاً در جا‌هایی کوتاهی کردم و عذرخواهی می‌کنم؛ به‌ویژه از خانواده‌های شهدا حلالیت می‌طلبم؛ چراکه حق و وظیفه‌ای که باید در قبال خانواده معظم شهدا ادا می‌کردم، نتوانستم انجام دهم.
فرمانده سابق ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود گفت: حجم برنامه‌های مختلف، کار را در شاهرود مضاعف کرد، به‌خصوص اجلاسیه شهدا در ایام نوروز که نیرو‌ها دو سال درگیر بودند و نتوانستند به تعطیلات نوروزی بپردازند.
دامغانی تصریح کرد: از بسیجیان شهرستان شاهرود عذرخواهی می‌کنم که به تناسب زحمات آن‌ها نتوانستیم پشتیبانی کنیم. در این مدت، اتفاقات خوبی رخ داد که کمترین سهم را در آن‌ها داشتیم و همه از همت و تلاش و برنامه‌ریزی همکاران سپاه و نقش‌آفرینی بسیجیان در رده‌ها و همراهی مسؤولان شهرستان بوده است و همه کار‌ها را عزیزان و مردم شهرستان انجام داده‌اند.
وی با خیرمقدم به فرمانده جدید سپاه ناحیه شاهرود گفت: با تدین و فهم بالای مردم شهرستان شاهرود، ظرفیت آتش به اختیاری بالایی داریم و همدلی در دستگاه‌های اجرایی داریم و ویژگی خاص عیار روحیه جهادی و سلحشوری در مردم در سطح بالاست و به سپاه و بسیج برای دفاع از نظام و انقلاب کمک می‌کند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها