خبرهای داغ:
معاون استاندار و فرماندار شاهرود:

سپاه پاسداران امروز در اقتصاد مقاومتی هم می‌درخشد

معاون استاندار و فرماندار شاهرود گفت: سپاه پاسداران در دوران دفاع مقدس درخشید و در اقتصاد مقاومتی هم می‌درخشد و بسیجیان خادمان جامعه هستند.
کد خبر: ۹۰۳۱۳۰۶
|
۱۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، سیدمحمدرضا هاشمی در مراسم تکریم و معارفه فرمانده سپاه شاهرود در سخنانی با گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و شهدا و توفیق خدمتگزاری برای همه اظهار داشت: امروز جلسه تکریم از عزیزی بوده که در نهاد مقدس متولدشده در نظام مقدس جمهوری اسلامی سال‌های تلاش کرده است.
وی تصریح کرد: سپاه پاسداران در دوران دفاع مقدس درخشید و در اقتصاد مقاومتی هم می‌درخشد و بسیجیان خادمان جامعه هستند.
فرماندار شهرستان شاهرود افزود: فرمانده سابق سپاه شاهرود، مرد با اخلاق، با صفا و متدین شاهرود بود و کار‌های خوبی با همکاری سپاه انجام دادیم و برنامه‌های مطلوبی اجرایی شد.
هاشمی بیان داشت: در اجلاسیه شهدا، برنامه فصل شیدایی، برگزاری انتخابات در شهرستان، کار‌های بسیج سازندگی و اردو‌های جهادی و در دورترین روستا‌های شهرستان کار انجام شده است.
در این مراسم با حضور فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان، معاون استاندار و فرماندار شهرستان شاهرود، ائمه جمعه شاهرود، مجن، رودیان و بیارجمند، فرمانده پدافند هوایی ۱۰ محرم، فرمانده قرارگاه عملیاتی لشگر ۵۸، فرمانده تیپ ۱۵۸ شهید کشاورزیان، فرمانده تیپ ۱۲ قائم آل محمد (عج) استان سمنان و مسؤولان ادارات شهرستان شاهرود در سالن اجتماعات کانون جوانان بسیج شاهرود برگزار شد.
در این مراسم، حکم مسؤولیت فرمانده جدید سپاه شاهرود به وی اعطا و از زحمات حمید دامغانی، فرمانده سابق تقدیر شد.
همچنین هدایایی از طرف ادارات و نهاد‌های شهرستان و فرماندهان نظامی و انتظامی و بسیج هنرمندان شاهرود به رسم یادبود به دامغانی اهدا شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها