فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با اشاره به ظرفیت‌های بالای شهرستان شاهرود در زمینه‌های مختلف گفت: شهید شیخ «محمد تهرانی» در کشور برای نسل جوان شناسانده شود.
کد خبر: ۹۰۳۱۳۳۴
|
۱۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، سردار حسن حسن‌زاده، در آیین معارفه فرمانده جدید سپاه شاهرود با اشاره به اهمیت شاهرود اظهار کرد: در سفر مقام معظم رهبری به شاهرود، ایشان مطالبی را بیان فرمودند که ارزشمند است و ما تا امروز به آن‌ها نپرداخته‌ایم.
وی تصریح کرد: شاهرود ظرفیت‌های خوبی دارد؛ مانند بالغ بر یک هزار شهید که تقدیم اسلام و انقلاب کرده است و بسیار اهمیت دارد و باید مورد توجه قرار گیرد.
فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان افزود: شهید شیخ «محمد تهرانی» ظرفیت دارد تا یک الگوی رفتاری خوب برای جوانان کشور باشد و در کشور شناسانده شود؛ در شاهرود از این دست شهدا کم نداریم و این‌ها قدرت نرم و ماندگار است.
حسن‌زاده اضافه کرد: وقتی گذشته مردم شاهرود را در صحنه‌های مختلف مقاومت و ایستادگی بررسی می‌کنیم، می‌بینیم که شاخصه‌های انقلابی برجسته‌ای دارد.
وی ادامه داد: فعالیت‌های فرهنگی رخ‌داده در شهرستان شاهرود بیانگر توانمندی‌هایی بوده که از روی ویژگی‌های جهادی به ظهور رسیده است.
فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با اشاره به معارفه فرمانده جدید سپاه شاهرود بیان کرد: فرمانده جدید با شرایط شاهرود بیگانه نیست و با فرماندهان شاهرودی کار کرده است. او در معاونت‌های مختلف کار کرده و فردی با ویژگی‌های خاص است که در پیشبرد اهداف، کار‌ها را تقویت کند.
حسن‌زاده با اشاره به انتظارت خود از فرمانده جدید سپاه شاهرود گفت: باید نقاط برجسته دنبال و تقویت شود و در این مسیر، تجربیات خوبی وجود دارد.
وی تصریح کرد: ظرفیت‌ها باید شناسایی شود و هم‌سطح با برجستگی‌ها پیش برویم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها