احمد درویشی
سرگرد پاسدار طالب احمدی نیا فرمانده سپاه ناحیه میناب گفت: نماد اجرای احکام اسلامی دستگاه قضایی است.
کد خبر: ۹۰۳۱۳۶۳
|
۱۱ تير ۱۳۹۷ - ۰۷:۴۹

 

به گزارش خبرگزاری بسیج هرمزگان، فرمانده سپاه میناب در دیدار با رئیس دادگستری و دادستان شهرستان میناب ضمن گرامی داشت هفته قوه قضائیه این امنیت پایدار جامعه را حاصل تلاشهای شبانه روزی دستگاه قضا دانست و گفت: قوه قضائیه رسالت خود را به شایستگی انجام داده است.

احمدی نیا با بیان اینکه دستگاه قضا مظهر عدالت است گفت: عملکرد سیستم قضایی ما سیستم قابل قبولی است و مهم این است که مردم در نظام جمهوری اسلامی ایران با وجود دستگاه قضایی احساس امنیت می کنند و اگر حقی از آنان ضایع گردید با امیدواری تمام به سراغ دستگاه قضا می روند که این نکته بسیار مطلوبی در نظام جمهوری اسلامی ایران است.

فرمانده سپاه ناحیه میناب گفت: در قوه قضائیه چیزی که بسیار حائز اهمیت است قاطعیت دستگاه قضاست که این موضوع برای ملت ایران اثبات شده و دستگاه قضایی حتی برای مجرمینی که منتصب به نفرات اول و دوم مملکت هستند نیز با قاطعیت تمام برخورد کرده و این موضوع مردم را نسبت به دستگاه قضایی امیدوار کرده است.

طالب احمدی نیا گفت: با وجود حجم کار و وجود پرونده های زیاد قضایی که در شهرستان میناب وجود دارد دستگاه قضایی کار خود را به خوبی انجام داده است که این نزد پروردگار اجر و ثواب بی شماری دارد.

در ادامه رئیس دادگستری شهرستان میناب از مجموعه سپاه جهت همکاری با دستگاه قضایی تقدیر و تشکر کرد و گفت: فقط با اتحاد و همدلی می توان امنیت پایدار را در شهرستان میناب برقرار کرد.

در پایان مراسم از ریاست دادگستری و دادستان شهرستان میناب تجلیل شد.

 

ارسال نظرات