مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه کمیجان:

شخصیت آیت الله صدوقی در آسمان انقلاب درخشان است

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه کمیجان گفت:شهید صدوقی در عرصه های مختلف در کنار امام راحل (ره) و برای تحقق اهداف انقلاب از هیچ کوششی دریغ نکرد.
کد خبر: ۹۰۳۱۴۳۶
|
۱۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی از کمیجان؛ حجت الاسلام ابوالفضل رجبی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه کمیجان ضمن گرامیداشت یاد وخاطره شهید صدوقی از شهدای محراب گفت: شهید  آیت الله صدوقی یک عالم مجاهد و مبارز شجاع بود که در مسیر حق و در مسیر اسلام و انقلاب جانفشانی کرد. او کسی بود که با آن سن و با آن علمیت و با آن تقوا و با آن خصوصیت‌هایی که داشت زندگی خود را فدای اسلام نمود

وی با بیان اینکه شهید آیت‌الله صدوقی خدمات بزرگی در راه خدا انجام دادند، افزود: همراهی و همگاهی همیشگی با امام (ره) ، دفاع از نظام و انقلاب اسلامی ، شجاعت ،تواضع ،ساده زیستی و مردمداری از مهمترین ویژگی های اخلاقی شهید صدوقی بود .

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه کمیجان از جمله ویژگی‌های شهید صدوقی را ایمان و عمل صالح ذکر کرد و افزود: براساس آیات قران کسانی از این دو مشخصه برخوردار باشند، خداوند محبت آنها را در دل مردم قرار می‌دهد به طوری که وقتی مردم به چهره آنها نگاه می‌کنند، ناخودآگاه به دلیل پاکی و صفای دلشان، محبت آنها را در دل خود جای می‌دهند

حجت الاسلام رجبی تصریح کرد: این شهید گرانقدر در ولایتداری و ولایت پذیری ممتاز بود،و بازویی قوی برای امام راحل (ره)، انقلاب و نظام اسلامی بود که با نثار خون پاکش بر عزت و پایداری نظام مقدس جمهوری اسلامی افزود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه کمیجان تاکید کرد: شهدای محراب دلیلی واضح و روشن برای اثبات مظلومیت دهه شصت هستند چرا که منافقین خودفروخته با به خاک خون کشاندن بهترین انسانها چهره کریه خود را نشان دادند و باید با بازگو کردن جنایات منافقین نگذاریم آنگونه که مولایمان فرمودند جای شهید و جلادعوض شود.

حجت الاسلام رجبی خاطرنشان کرد: همواره باید از جنایت ها و خیانتهای منافقین گفت تا بدخواهان نتوانند تاریخ انقلاب را تحریف کنند و همچنین بغض و غضب مسیولین نسبت به منافقین سینه به سینه منتقل شود و امت حزب الله منافقین را در هر چهره ای بشناسند.

وی بابیان اینکه معرفی نحوه زندگی شهید صدوقی می تواند الگوی مناسبی برای مسئولین و آحاد مردم باشد،خاطر نشان کرد: معرفی سیره شهدا به ویژه شهدای محراب می تواند ترویج دهنده سبک مدیریت جهادی وانقلابی برای مسئولین  باشد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار