معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف و امور خیریه لرستان
معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف و امور خیریه لرستان گفت: از بانوان فعال عرصه عفاف و حجاب تجلیل شود.
کد خبر: ۹۰۳۱۴۵۳
|
۱۰ تير ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، حجت‌الاسلام محمدجواد عباس‌زاده امروز در جلسه استانی مدیران دستگاه‌های اجرای و رابطین عفاف و حجاب لرستان با بیان اینکه دشمن امروز به دنبال ترویج بی‌حجابی در جامعه اسلامی است، اظهار کرد:  بر همه ما واجب بوده که با امر به معروف و نهی از منکر از این آسیب جلوگیری کنیم.

وی خاطرنشان کرد: هم‌چنان‌که می‌بایست در طول سال امر به معروف و نهی از منکر سرلوحه کار افراد قرار گیرد اما در هفته حجاب و عفاف این مهم پررنگ‌تر شود.

معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف و امور خیریه لرستان با تاکید بر حضور فعال زنان محجبه در سطح جامعه طی هفته حجاب و عفاف، افزود: همان‌طور که بی‌حجاب‌ها بدون ترس در معابر حضور می‌یابند، ضرورت داشته زنان باحجاب نیز با حضور و امربه معروف عملی عرصه را بر بی‌حجاب‌ها تنگ نمایند.

عباس‌زاده بیان داشت: پیشنهاد می‌شود روز پنج شنبه 21 تیرماه به مناسبت روز ملی حجاب و عفاف دستگاه‌های فرهنگی در مرکز استان و سایر شهرستان‌ها در صورت صلاحدید تجمع کنند.

وی با ابراز اینکه پس از نمازجمعه نیز در دفاع از حجاب راهپیمایی انجام شود، افزود: همچنین پیشنهاد می‌شود در سطح معابر تبلیغات محیطی با موضوع عفاف و حجاب صورت پذیرد.

معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف و امور خیریه لرستان عنوان کرد: از بانوان فعال عرصه عفاف و حجاب تجلیل شود، ضمن اینکه هر دستگاهی تعدادی از بانوان را جهت تجلیل نیز معرفی نماید.

انتهای پیام/

ارسال نظرات