فرمانده انتظامی لرستان گفت: فرماندهی انتظامی لرستان برای پیش‌گیری از آسیب‌های اجتماعی و همچنین ارتقای فرهنگ عفاف و حجاب، 25 مرکز مشاوره مددکاری در سطح استان و یک مرکز نیز جهت تحکیم بنیاد خانواده راه‌اندازی شده است.
کد خبر: ۹۰۳۱۴۵۸
|
۱۰ تير ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، سردار حاجی‌محمد مهدیان‌نسب  امروز در جلسه استانی مدیران دستگاه‌های اجرایی و رابطین عفاف و حجاب اظهار کرد: یکی از کارگروه‌های ستاد صیانت از حریم امنیت اجتماعی پلیس، کارگروه عفاف و حجاب است.

وی خاطرنشان کرد: فرماندهی انتظامی لرستان برای پیش‌گیری از آسیب‌های اجتماعی و همچنین ارتقای فرهنگ عفاف و حجاب، 25 مرکز مشاوره مددکاری در سطح استان و یک مرکز نیز جهت تحکیم بنیاد خانواده راه‌اندازی شده است.

فرمانده انتظامی لرستان از آموزش چهره به چهره برای 400 هزار نفر طی سال گذشته خبر داد و افزود: بخشی از این کارگاه‌های آموزشی در خصوص عفاف و حجاب بوده است.

مهدیان‌نسب بیان داشت: با استفاده از ظرفیت پلیس افتخاری، کارکنان زن پلیس و بیش از 60 افسر مجرب مسئله عفاف و حجاب را در حوزه تذکر لسانی، امر به معروف و نهی از منکر پیگیری کرده‌ایم.

وی با اشاره به اجرای 846 طرح ارتقاء امنیت در استان، گفت: در همین راستا 53 دستگاه خودرو به دلیل رعایت نکردن مسائل اخلاقی و 392 دستگاه موتورسیکلت مزاحم و متخلف نیز توقیف شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات