معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش لرستان گفت: برگزاری سی و پنجمین دوره مسابقات کشتی دانش‌آموزی کشور در مقطع متوسطه اول در لرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۰۳۱۴۶۰
|
۱۰ تير ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، فرید بهرامی امروز در جمع خبرنگاران از برگزاری سی و پنجمین دوره مسابقات کشتی دانش‌آموزی کشور در مقطع متوسطه اول در لرستان خبر داد و اظهارداشت: این دوره از مسابقات فردا دوشنبه ۱۱ تیرماه در سالن شهید توکل مصطفی زاده دره گرم خرم‌آباد آغاز می‌شود.

وی افزود: وزن کشی مسابقات از ساعت هفت و نیم تا هشت صبح دوشنبه ۱۱ تیرماه انجام و رقابت‌های کشتی فرنگی در روز‌های ۱۱ و ۱۲ تیرماه انجام می‌شود.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش لرستان عنوان کرد: مسابقات کشتی آزاد در روز‌های ۱۴ و ۱۵ تیرماه در سالن شهید مصطفی زاده برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این دوره از مسابقات در ۱۲ وزن برگزار می‌شود بیان کرد: مراسم افتتاحیه سی و پنجمین دوره مسابقات کشتی دانش‌آموزی کشور ساعت ۱۷ عصر روز دوشنبه ۱۱ تیرماه در سالن مذکور شروع می‌شود.

بهرامی گفت: در این دوره از مسابقات هزار و ۳۸ ورزشکار و مربی از سراسر کشور در قالب ۲۹ تیم در کشتی فرنگی و ۳۰ تیم در کشتی آزاد حضور پیدا می‌کنند.

انتهای پیام/
ارسال نظرات