مسئول بازرسی دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده کل قوا:
سردار سنایی راد عنوان کرد: دشمن می خواهد که ما از مولفه های قدرتمان همچون قدرت موشکی، نفوذ منطقه ای و فناوری  هسته ای عدول و عبور کنیم.
کد خبر: ۹۰۳۱۴۸۴
|
۱۱ تير ۱۳۹۷ - ۰۷:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان،  سردار رسول سنایی راد مسئول بازرسی دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده کل قوا در گفتگویی گفت: امروزه دشمن با ایجاد ائتلافی با محوریت شرارت به دنبال موازنه جدید علیه کشور ما می باشد.

  

وی ادامه داد: آمریکایی ها، صهیونیست ها و آل سعود به دنبال توسعه این ائتلاف در فضای منطقه ای و فرا منطقه ای هستند تا جمهوری اسلامی ایران را به سازش و تحمیل اراده و نفس خود وا دارند.

 

 مسئول بازرسی دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده کل قوا تأکید کرد: ما باید به اهداف تغییر موازانه و ائتلاف توجه داشته باشیم و بر اساس هدف گذاری های دشمن راهبردهای خود را تنظیم کنیم.

 

 

وی با بیان اینکه ما نیز باید به دنبال افزایش اقتدار ملی و تقویت مولفه های قدرتمان باشیم، گفت: با توجه به اینکه هدف دشمن وا داشتن ما به معامله و واگذاری مولفه های قدرت است باید در این زمینه به هزینه های مولفه ها و تصمیم گیری ها توجه شود.

 

 

سردار سنایی راد عنوان کرد: دشمن می خواهد که ما از مولفه های قدرتمان همچون قدرت موشکی، نفوذ منطقه ای و فناوری  هسته ای عدول و عبور کنیم.

 

 

مسئول بازرسی دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده کل قوا با اشاره به سرنوشت کشور لیبی ابراز کرد: لیبی با تصور اینکه با سازش می توان تحریم و تهدید را برطرف کند؛ مسئولیت سقوط هواپیما را پذیرفت و خسارت ۲٫۴ میلیارد دلاری را به آمریکایی ها پرداخت کرد؛ همچنین این کشور تمامی فناوری های هسته ای خود را به ایالات متحده آمریکا تحویل داد.

 

 

سردار سنایی راد ادامه داد: لیبی بنا به درخواست آمریکا توان موشکی خود را به ۳۰۰ کیلومتر تقلیل داد و همچنین اجازه بازرسی از اماکن نظامی خود را به غرب داد؛ این هزینه سازش لیبی با آمریکا بود.

 

 

وی گفت: عربستان سعودی ۱۱۰ میلیارد دلار قرار نظامی به جهت سازش با آمریکا منعقد کرد و پذیرش این ننگ در حالی بود که آنها را گاو شیرده نامیدند ؛ آیا با توجه به این تجربه های تاریخی ما می توانیم با دشمن سازش کنیم؟

 

 

مسئول بازرسی دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده کل قوا با بیان اینکه توجه به چالش ها هزینه بر خواهد بود، تصریح کرد: اما در چالش ها فرصت های طلایی نیل به عزت، استقلال، دل کندگی از وعده های دروغین دشمن و قرار گرفتن در راه ایستادگی وجود دارد.

 

 

سردار سنایی راد در پایان خاطر نشان کرد: ایستادگی در  مقابل استکبار هزینه دارد و ما باید در کنار آن فوایدش را نیز در نظر بگیریم و آن زمانی است که ایستادگی و مقاومت از جنس هیهات من الذله سیدالشهداء در برابر اشقیا آن دوره که امروزه شمر در لباس لیبرال دموکراسی غرب، صهیونیست و آل سعود هستند.

ارسال نظرات