معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان:

رسانه ها زبان گویای مردم و آینه عملکرد مسئولین هستند

صادق حاتمی، عنوان کرد: رسانه ها زبان گویای مردم و آینه عملکرد مسئولین هستند.
کد خبر: ۹۰۳۱۴۹۳
|
۱۱ تير ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، نشست هم اندیشی معاونت روابط عمومی و تبلیغات سپاه امام سجاد(ع) و خانه مطبوعات استان هرمزگان، در دفتر روزنامه دریای اندیشه و با حضور صادق حاتمی و خانم قاسمی  برگزار شد.

 صادق حاتمی معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان در این نشست صمیمی، به تبادل نظر و گفتگو پرداخت و ضمن تشکر و قدردانی از  خانه مطبوعات استان هرمزگان به دلیل همکاری خیلی خوب در انعکاس و پوشش برنامه های سپاه و بسیج، تصریح کرد: سپاه پاسداران و رسانه ها در خط مقدم مقابله با توطئه‌های استکبار جهانی قرار دارند و تاکنون بارها نقشه‌های دشمنان انقلاب اسلامی را نقش بر آب کرده‌اند.

رسانه همواره یکی از ابزارهای تاثیرگذار در جوامع می باشد که فرهنگ، رفتار و در حقیقت هویت فرهنگی انسان ها را القا می کند و می تواند در بهبود وضعیت زندگی انسان ها موثر باشند .

وی با اشاره هجمه‌هایی که دشمنان جمهوری اسلامی بر این کشور وارد می‌کنند، گفت: آن‌ها بر‌ روی ذهن جوانان و نوجوانان کار می‌کنند و با استفاده از رسانه‌های خود، افکار عمومی را تخریب می‌کنند که انتظار می‌رود رسانه های انقلابی برای مقابله با دشمنان اقدام کنند.

وی، تصریح کرد: یکی ازمسئولیت های اجتماعی رسانه ها آن است که مسئولان را نقد کنند تا کشور پیشرفت کند و مسئولین نباید از رسانه‌ها  انتظار تعریف و تمجید داشته باشیم و این وظیفه رسانه‌ها است که با ادبیات مناسب و رعایت شرایط کشور به نقادی پرداخته و مشکلات، خواسته‌ها و نیازهای مردم را بیان کنند.

حاتمی، یادآور شد: آنها باید  بدانند که خادم مردم هستند و بر این باور باشند که کشور و منابع و بیت المال، از آن مردم است و صرفا باید به مردم خدمت کرده و اجیر و خدمتگزار مردم هستند و این عین بیان پیامبر اسلام(ص) است که فرمود «انا اجیرکم» وقتی پیغمبر اسلام چنین می‌فرمایند، دیگر تکلیف روشن است.

وی، اضافه کرد: برخی از مسئولین تصور می‌کنند خبرنگاران و اصحاب رسانه در واقع خدمتکار آنها هستند و باید هر آنچه که به نفع و صلاح آنها باشد، بنویسند و اگر جز این باشد، از رسانه گلایه خواهند کرد .

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان، ابراز داشت: جایگاه مطبوعات و رسانه بهترین ابزار در جهت هم دلی و هم زبانی بین مردم و مسئولین است و باید ادارات و نهادها  خود با رسانه‌ها و خبرنگاران تعامل و همکاری داشته و کارها و خدمات خویش را از طریق اصحاب رسانه به سطوح مختلف جامعه اطلاع رسانی کنند که  این مهم بارها از طریق مقام عظمای ولایت و سایر مسئولان گوشزد شده است.

ارسال نظرات