مسئول گروه جهادی پیروان ولایت بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور ایرانشهر خبر داد:

ساخت یک خانه محروم در شهرستان دلگان

مسئول گروه جهادی پیروان ولایت بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور ایرانشهر گفت: مرحله دوم فعالیت گروه جهادی در سال 97 با آغاز ساخت یک خانه محروم در دهستان گنبد علوی شهرستان دلگان آغاز شده است.
کد خبر: ۹۰۳۱۵۰۰
|
۱۱ تير ۱۳۹۷ - ۰۷:۴۴

جمال شاهدوست، مسئول گروه جهادی بسیج دانشجویی پیروان ولایت دانشگاه پیام نور ایرانشهر در گفت و گو با خبرنگار بسیج در ایرانشهر با اشاره به این مطلب که فعالیت های این گروه جهادی با هدف تقویت معیشت و توسعه فعالیت‌های اقتصادی در حاشیه روستا‌ها و شهر‌ها و مناطق مرزنشین انجام می‌شود، گفت: تقویت فرهنگ عمومی در مناطق مرزی، انسجام اجتماعی و وحدت ملی در مناطق از دیگر اهداف گروه جهادی پیروان ولایت می‌باشد.
 
وی با اشاره به این مطلب که دومین مرحله از فعالیت های گروه جهادی بسیج دانشجویی  پیروان ولایت دانشگاه پیام نور ایرانشهر در سال 97 با ساخت یک خانه محروم در دهستان گنبد علوی از توابع شهرستان دلگان آغاز شده است افزود: با توجه به این که این دهستان، دهستانی کاملا محروم است و خانه های این منطقه به شکل کپر است کار ساخت این منزل مسکونی از ششم تیر ماه آغاز شده و در 17  ماه جاری  افتتاح و کلید آن تحویل صاحب خانه خواهد شد.

شاهدوست در ادامه بیان کرد: اولین خانه محروم در این دهستان در فروردین سال 97 ساخته و تحویل صاحبش شده و ساخت این منزل دومین خانه محرومی است که  در این دهستان احداث و افتتاح خواهد شد.

مسئول گروه جهادی پیروان ولایت بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور ایرانشهر تصریح کرد:  دهستان گنبد علوی در 40 کیلومتری شهرستان دلگان واقع شده که مشکلات بسیاری دارد که به همین منظور محرومیت زدایی، و خدمت بی منت را سر لوحه کار خود قرار دادیم  و افتخار می کنیم که در راستای یکی از مهم ترین اهداف انقلاب اسلامی که محرومیت زدایی است گام بر داشته ایم .
 
وی ادامه داد: 25 جهادگر بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور ایرانشهر در قالب گروه جهادی پیروان ولایت با تلاش شبانه روزی در گرمای طاقت فرسای تابستان  دست به  دست یکدیگر داده اند تا محرومیت‌های موجود را رفع کنند .

شاهدوست  در پایان خاطر نشان کرد: برای ساخت این خانه محروم مبلغ 15 میلیون تومان هزینه شده است که تامین اعتبار این هزینه ها از سوی آستان قدس رضوی و بسیج سازندگی سپاه استان تخصیص  داده شده است .
ارسال نظرات