مسئول مرکزتربیت بدنی سپاه کربلا در گفتگو با بسیج:

مسابقات تیراندازی با تفنگ و تپانچه بادی بسیج در رده جوانان و نوجوانان مازندران برگزار شد/ تیم های نواحی مقاومت بسیج شهرهای مرکزی مازندران حائز مقام اول تا سوم شدند

غفارپور درباره نتایج تیمی مسابقات از کسب مقام اول تا سوم نواحی مقاومت بسیج قائمشهر، ساری و بابل نام برد و اظهار داشت: در نتایج انفرادی رده جوانان رشته تفنگ بادی محسن حسینیان از سیمرغ ، امیر حسین جانعلی زاده از بابل و مهدی فلاح از سیمرغ به ترتیب مقام اول تا سوم را به دست آوردند.
کد خبر: ۹۰۳۱۵۰۶
|
۱۱ تير ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، سرهنگ پاسدار کاظم غفارپور در گفتگو با بسیج از برگزاری مسابقات تیراندازی قهرمانی بسیج مازندران در رده سنی نوجوانان و جوانان خبر داد.

مسئول مرکز تربیت بدنی سپاه کربلا با اشاره به اینکه این دوره مسابقات به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطر ده هزار و چهارصد شهید استان  و شهدای مدافع حرم در سالن ورزشی مهر ایثار قائمشهر به اجرا درآمد گفت: این مسابقات در دو رشته تفنگ بادی و تپانچه بادی با حضور 50 تیرانداز از 6 شهرستان قائمشهر، بابلسر، سیمرغ، بابل، رامسر و ساری به صورت تیمی و انفرادی برگزار گردید.

غفارپور درباره نتایج تیمی مسابقات از کسب مقام اول تا سوم  نواحی مقاومت بسیج  قائمشهر، ساری و بابل نام برد و اظهار داشت: در نتایج انفرادی رده جوانان رشته تفنگ بادی محسن حسینیان از سیمرغ ، امیر حسین جانعلی زاده از بابل و مهدی فلاح از سیمرغ به ترتیب مقام اول تا سوم را به دست آوردند.

وی یادآور شد: در انفرادی تپانچه بادی رده جوانان محمد رسول میری  و محمدرضا فکرآرایی هردو از بابل مقام اول و دوم را به دست آورده و در این رشته کسی موفق به کسب رتبه سوم نشد.

مسئول مرکز تربیت بدنی سپاه کربلا درباره نتایج انفرادی رشته تفنگ بادی رده نوجوانان عنوان داشت: محمد حسینپور از ساری، مبین حق دوست از قائمشهر و عرفان حسینی از ساری مقام اول تا سوم را به دست آوردند.

سرهنگ غفارپور بیان کرد: در انفرادی رشته تپانچه بادی رده نوجوانان پرهام سلیمان تبار از قائمشهر، محمدابراهیم رحیم پور از بابل و علی یوسفی از ساری حائز مقام های اول  تا سوم این دوره مسابقات شدند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها