مدیر کل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان از برگزاری نشست تخصصی کارشناسان ادیان و مذاهب جنوب شرق کشور در زاهدان به مدت یک روز خبر داد.
کد خبر: ۹۰۳۱۵۲۳
|
۱۱ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۵

به گزارش خبر نگار بسیج از زاهدان به نقل از روابط عمومی اداراه کل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان، حجت‌الاسلام عیسی بزمانی، مدیر کل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان با اعلام این خبر گفت: نشست تخصصی کارشناسان ادیان و مذاهب ادارات کل تبلیغات اسلامی جنوب شرق کشور اعم از استان‌های خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، استان کرمان، استان هرمزگان و سیستان و بلوچستان روز سه شنبه ۱۲ تیر ۹۷ با حضور حجت‌الاسلام احمد حاتمیان مدیر کل ادیان و مذاهب سازمان تبلیغات اسلامی کشور در زاهدان برگزار می‌شود.

وی افزود: این نشست تخصصی با هدف هم اندیشی و بهره مندی از تجارب کارشناسان ادیان و مذاهب در شیوه‌های برقراری تعامل سازنده با گروه‌های هدف و راهبرد‌های عملیاتی تقویت بنیه علمی مبلغان دینی در پاسخگویی به شبهات عقیدتی و پیشگیری از نشر اکاذیب در مناطق تلفیقی برگزار می‌شود.

بزمانی بیان کرد: با حفظ وحدت کلمه می‌توانیم از تبدیل شدن به ابزار دشمنان و عملی شدن نقشه‌های آنان برای ضربه زدن به دین اسلام جلوگیری کنیم.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان سیستان و بلوچستان اظهارداشت: وحدت کلمه و اتحاد مذاهب مختلف اسلامی نیاز امروز دنیای اسلام است و تکفیر و توهین به مذاهب اسلامی طبق فرموده مقام معظم رهبری حرام بوده و مورد تایید هیچ یک از مراجع و علمای اسلام نیست.
ارسال نظرات