خبرهای داغ:
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین:
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین گفت: اعتقاد راسخ به وصایای شهدا و عمل به آن، برطرف‌‌کننده بسیاری از مشکلات از جمله اقتصادی است.
کد خبر: ۹۰۳۱۵۲۵
|
۱۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، غلامرضا حقایق‌پور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین در جلسه شورای معاونین بنیاد استان گفت: اگر در جبهه اقتصادی درست عمل کرده و موفق باشیم چشم طمع دشمنان نسبت به نظام جمهوری اسلامی به صفر می‌رسد.
وی افزود: همان‌طور که در دوران دفاع مقدس وحدت بین مردم و مسوولان عامل پیروزی ما بود در این مرحله تاریخی هم برای رفع مشکلات اقتصادی نیاز به وحدت عمومی داریم.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین گفت: جنگ برای ما نعمتی بود که به واسطه‌ی آن نسبت به توانایی‌هایمان عالم شدیم چرا که امروز می‌توانیم در مقابل توطئه‌های و قدرت‌های بزرگ جهان ایستادگی کنیم.
این مسوول افزود: اعتقاد راسخ به وصایای شهدا و عمل به آن، برطرف‌‌کننده بسیاری از مشکلات از جمله اقتصادی امروز جامعه می‌تواند باشد.
وی صرفه‌جویی و استفاده از کالاهای داخلی به عنوان دو گزینه مهم در رشد و بالندگی نظام اقتصادی یاد کرد و گفت: اگر صرفه‌جویی و استفاده از تولیدات ملی در سطح جامعه نهادینه شود مشکلات اقتصادی موجود برطرف خواهد شد.
گفتنی است: در این نشست راهکارهای اجرایی کمیسیون والدین صعب‌العلاج که اواخر تیر ماه سال جاری برگزار خواهد شد مورد بررسی قرار گرفت.
1003/پ20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها