مدیرکل کمیته امداد استان سیستان و بلوچستان گفت: مردم نیکوکار سیستان و بلوچستان با حضور بی نظیر خود در کمک به نیازمندان پاسخ محکمی به همه بدخواهان نظام دادند.
کد خبر: ۹۰۳۱۵۲۹
|
۱۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۰

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی(ره) سیستان و بلوچستان، سید مهدی عبادی، مدیرکل کمیته امداد استان سیستان و بلوچستان در این جلسه گفت: با توجه به مصوبات شورای مدیران کمیته امداد در دفتر مرکزی، کنفرانس مدیران شهرستان‌ها تشکیل تا زمینه برای برگزاری شورای مدیران استان سیستان و بلوچستان به منظور تحقق اهداف پیش بینی شده برای سال دوم برنامه پنج ساله ششم این نهاد فراهم شود.

وی با تشکر و قدردانی از خدمات تمامی نیکوکاران این استان برای رسیدگی به نیازمندان، افزود: سال گذشته مجموع کمک‌های مردمی به نیازمندان دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان بوده، اما این مهم امسال به برکت وجود آقا علی ابن موسی الرضا(ع) و دعای مستمندان به دو برابر افزایش یافته است.

عبادی با اشاره به کمک پنج میلیارد تومانی مردم خیر این استان به نیازمندان در ماه مبارک رمضان که در نوع خود بی‌نظیر بود، افزود: در ارزیابی صورت گرفته در سطح کشور، استان سیستان و بلوچستان در رسیدگی به ایتام رتبه اول را کسب کرده است.

مدیرکل کمیته امداد استان سیستان و بلوچستان ادامه داد: ماه مبارک رمضان مردم شریف این استان به نحو احسن در رسیدگی به نیازمندان پای کار بودند و این باعث شد دشمن مایوس شود.

وی یادآور شد: همچنین دشمن ثابت کرد که کمیته امداد موفق بوده چرا که اگر این نهاد موفق نبود در تیر راس قرار نمی‌گرفت بنابراین مقتدرانه ایستاده‌ایم و از این نهاد به عنوان یادگار امام(ره) دفاع می‌کنیم.

مدیرکل کمیته امداد استان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه اطلاع رسانی، شفاف سازی دقیق، جدی و مدیریت جهادی در اولویت این نهاد قرار دارد، افزود: سال‌جاری علاوه بر اجرای برنامه پنج ساله ششم این نهاد باید راهبرد اساسی برای رسیدن به یک هدف مشخص برمبنای رفع مشکلات مددجویان در سطح استان برنامه ریزی شود.
ارسال نظرات