مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ناحیه تربت حیدریه:
مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در ناحیه بسیج تربت حیدریه گفت: باید از حالت پدافندی و انفعال در فضای مجازی خارج شویم و با طرح‌های مبتکرانه و خلاقیت‌های نو حملات عظیمی علیه هجمه‌های ضد انقلاب تدارک ببینیم.
کد خبر: ۹۰۳۱۵۳۷
|
۱۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ حجت الاسلام ابوالفضل آرمان در جلسه شورای فضای مجازی ناحیه بسیج تربت حیدریه با اشاره به هفته قوه قضائیه، شهید بهشتی را یک اصولگرای نوگرا معرفی کرد و افزود: شهید بهشتی را نمی‌توان با نگاه حزبی و جناحی شناخت او یک اصولگرای نوگرا و به اعتقادات ریشه‌ای خود معتقد بود.

وی تصریح کرد: رسانه در فضای امروز نقش بسیار سرنوشت ساز و اثر گذاری در بین مردم دارد و باید بعنوان چشم بینای جامعه حقوق عامه مردم را در ان مطالبه گری کرد.

آرمان اضافه کرد: برجسته سازی نادرست توسط رسانه‌ها آسیب جدی به اعتماد عمومی و سرمایه اجتماعی جامعه وارد می‌کند لذا انتظار می‌رود تا با هوشمندی و آگاهی بیشتری به فعالیت بپردازیم تا دشمن در فضای داخلی نتواند از رسانه‌ها علیه منافع ملی کشور استفاده کند.

مسئول حوزه نمایندگی، ولی فقیه در ناحیه تربت حیدریه تاکید کرد: حرکت بر مدار اخلاق چه در فضای حقیقی و چه فضای مجازی باید به جد مطالبه گری شود و شبکه‌های ترویج بی اخلاقی توسط شورای عالی فضای مجازی از بین بروند.

وی گفت: باید از حالت پدافندی و انفعال در فضای مجازی خارج شویم و با طرح‌های مبتکرانه و خلاقیت‌های نو حملات عظیمی علیه هجمه‌های ضد انقلاب تدارک ببینیم.

آرمان تاکید کرد: فضای مجازی بدون شک باید امتداد و پیوست اثرگذار داشته باشد و هرگاه مطالب بدون منبع و یا توهین و تخریب و یا برخورد افراط گرانه همراه باشد حمایت‌های سرویس‌های جاسوسی ضد انقلاب را بهمراه خواهد داشت و بدنه اجتماعی و منافع ملی کشور را دچار آسیب خواهد کرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها