جانشین بسیج اقشار و متخصصین در سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز با اعلام هزینه ۹ میلیارد تومانی برای انتقال آب شیرین به خوزستان، گفت: این شگرد و راهبرد رسانه های معاند است که با تاکید بر جنبه های منفی کشور سعی در ایجاد ناامیدی و آشوب کنند.
کد خبر: ۹۰۳۱۵۴۳
|
۱۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، سرهنگ پاسدار عباس نمکی، جانشین بسیج اقشار و متخصصین در سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز در نشست هیئت اندیشه ورز بسیج رسانه که در ناحیه بسیج دانشجویی البرز برگزار شد، گفت: رسانه در جهت بخشی جامعه نقش ویژه ای دارد.

 واگذاری آب رود کارون به کویت دروغ رسانه ای استکبار است

وی با تأمل بر اهمیت شگردهای رسانه ای انحرافی توضیح داد: استکبار با بکارگیری رسانه به عنوان ابزاری در راستای تحقق سیاست های خود هدف گذاری می کند.

مسئله رسانه ای اخیر با محوریت واگذاری رود کارون به کویت از جمله برنامه های رسانه ای استکبار از نگاه این کارشناس عنوان شد که این امر خبر و دروغ رسانه ای برای فشار به ایران است.

در این رابطه جانشین بسیج اقشار و متخصصین سپاه امام حسن مجتبی(ع) البرز با در نظر گرفتن هزینه 9 میلیارد تومانی برای انتقال آب شیرین به خوزستان، تاکید کرد: این شگرد و راهبرد رسانه های معاند است که با تاکید بر جنبه های منفی کشور سعی در ایجاد ناامیدی و آشوب کنند.

عملکرد مطابه گرانه هیئت اندیشه ورز سازمان بسیج رسانه استان البرز محور دیگر سخنان این کارشناس قرار گرفت و در ذیل آن بیان کرد: مطالبه گری خواسته ها و نیازهای مردم از مسئولان و بیان عملکردها و دستاوردها از جمله برنامه های اصحاب رسانه تلقی می گردد.

وی به خرید 46 میلیون یورو گوشی موبایل توسط یک شرکت اشاره کرد و گفت: این گفته وزیر ارتباطات مبنی بر خرید این شرکت باید در ردیف مطالبات رسانه باشد.

از دیگر نکات قابل تأمل در این نشست، اجرای طرح ازدواج آسان با همت سپاه استان البرز بود که در این رابطه نمکی تصریح کرد: بیان دستاوردها و خدمات از دیگر رسالت های رسانه است که متاسفانه در این رابطه در خصوص طرح ازدواج آسان که با همت سپاه استان در وسعت قابل تقدیری تحقق یافت، توجه رسانه ای صورت نگرفت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها