ماموران انتظامی و اطلاعاتی استان در سه ماهه نخست امسال ۶۳۰ میلیارد تومان کالای قاچاق در هرمزگان کشف کردند که نسبت به مدت مشابه پارسال ۱۵ درصد افزایش داشته است.
کد خبر: ۹۰۳۱۵۴۶
|
۱۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان؛ دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز هرمزگان گفت: کالا‌های قاچاق پس از سیر مراحل قانونی در تعزیرات حکومتی و دادگستری استان ضبط می‌شوند.

عزیزالله کناری افزود: کالا‌های قاچاق سوخت، لوازم خانگی، پوشاک، مشروبات الکلی و دام سبک است.
وی با اشاره به برنامه هفته مبارزه با قاچاق کالا و ارز گفت:گزارش عملکرد مقابله‌ای و فرهنگی یک ساله دستگاه‌های متولی مبارزه با این پدیده با مشارکت صدا و سیمای مرکز خلیج فارس، تریبون‌های نماز جمعه و اصناف و بازاریان مهمترین برنامه ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان است.
از نهم تا ۱۵ تیرماه هفته مبارزه با قاچاق کالا و ارز نامگذاری شده است.
دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز هرمزگان افزود: بررسی قاچاق کالا و ارز از بعد فنی و تاثیر آن برسلامت جامعه برنامه دیگر ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز است.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار هرمزگان ساماندهی شناور‌های فاقد هویت، پایش دوباره جایگاه‌های عرضه سوخت به منظور شناسایی مصرف کنندگان واقعی و روان سازی ایست و بازرسی شهید میرزایی با هدف افزایش خدمات حمل و نقل کامیونی را از مهمترین مصوبات پنجمین نشست کمیسیون قاچاق کالا و ارز استان عنوان کرد.
بهروز اکرمی افزود: سازمان جهاد کشاورزی و صنعت، معدن و تجارت استان با رایزنی با ستاد قاچاق کالا و ارز کشور زمینه صادارت دوباره دام زنده را فراهم کنند.
ارسال نظرات