خبرهای داغ:
رییس دادگستری شهرستان بویین زهرا گفت: امنیت و آرامش خوبی در سطح شهرستان حاکم است و این احساس امنیت نتیجه تلاش های دستگاه قضایی و نیروی انتظامی و سایر ارگان ها است و در مسیر حفظ امنیت با کسانی که بخواهند با اهداف شخصی و هنجار شکنی و اقدامات خلاف قانون این امنیت را خدشه دار کنند بدون هیچ اغماضی و با قاطعیت برخورد خواهیم کرد.
کد خبر: ۹۰۳۱۵۵۳
|
۱۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، حجت‌الاسلام والمسلمین یوسفی زرومی بمناسبت هفته قوه قضائیه در مصلی نماز جمعه گفت: درب اتاق بنده و همکارانم در تمام روزهای هفته به روی همه مردم با همه سلایق باز است و ما پذیرای مردم و شنونده مطالبات آنها هستیم.
وی خاطر نشان کرد: کارکنان و قضات دستگاه قضایی سیاسی‌اند، سیاست را می‌فهمند، انقلابی‌اند، بسیجی‌اند و برای قشر بسیجی، مؤمن، مسجدی و اهل تقوا ارزش قائل‌اند؛ ولی صدور آراء و احکام مجموعه دستگاه قضایی به دور از وابستگی سیاسی به جریانات و جناح‌ها می‌باشد، چراکه این دور از شأن دستگاه قضایی است که وابستگی سیاسی داشته باشد.
رییس دادگستری شهرستان بویین زهرا در ادامه افزود: اگر فردی، چه معمم، چه مُکلّا، مسئول و یا مدیر سیاسی و یا هر شخص دیگری ادعای ارتباط با دستگاه قضایی داشته و مدعی تأثیر بر آراء قضایی را داشته باشد، ما این مسئله را رد می‌کنیم چون این موضوع کاملا کذب است.
این مقام قضایی با بیان اینکه در سطح شهرستان آرامش و امنیت خوبی برقرار است، تصریح کرد: امنیت و آرامش خوبی در سطح شهرستان حاکم است و این احساس امنیت نتیجه تلاش های دستگاه قضایی و نیروی انتظامی و سایر ارگان ها است و در مسیر حفظ امنیت با کسانی که بخواهند با اهداف شخصی و هنجار شکنی و اقدامات خلاف قانون این امنیت را خدشه دار کنند بدون هیچ اغماضی و با قاطعیت برخورد خواهیم کرد.
حجت الاسلام یوسفی زرومی در پایان اظهار داشت: امسال برای اولین بار در سطح شهرستان جشن گلریزان برگزار شد که جهت محقق شدن اهداف این اتفاق، به همت و کمک‌های مردمی نیازمندیم تا بتوانیم در راستای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد و افراد بیگناه قدم‌های خوبی برداریم؛ لذا منتظر همکاری و مساعدت شما مردم عزیز در این عرصه هستیم و باید این را بدانیم که تحقق عدالتِ جامع نیازمند این است که مردم در کنار مجموعه قوه قضائیه و کمک‌رسان این نهاد باشند.
1001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها