امام جمعه تربت حیدریه درگفتگو با بسیج اظهار کرد: در جنگ نابرابر و ظالمانه اقتصادی دشمن علیه جمهوری اسلامی نیازمند یک برنامه اقدام جامع عملی و همت ملی هستیم و در این راستا یقینا برخورد با مفسدان افتصادی تاثیر گذار است.
کد خبر: ۹۰۳۱۵۵۹
|
۱۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حجت الاسلام محمدرضا عصمتی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج  در خراسان رضوی؛ اظهار کرد: دشمن در سه محور جنگ روانی، اقتصادی و عملیاتی به دنبال ساقط کردن جمهوری اسلامی است و اولویت اصلی خود را در جنگ اقتصادی و روانی متمرکز کرده و یقینا مبارزه در این جنگ همت بلند و جهادی می‌طلبد.

وی تاکید کرد: در جنگ نابرابر و ظالمانه دشمن علیه جمهوری اسلامی نیازمند یک برنامه اقدام جامع عملی و همت ملی هستیم و در این راستا یقینا برخورد با مفسدان اقتصادی تاثیر گذار است.

امام جمعه تربت حیدریه بیان کرد: برنامه ریزی مدیران در سه قوه و مشارکت دادن مردم در امور با یک وحدت رویه و انسجام انقلابی باعث می‌شود تا در این جنگ اقتصادی مقاوم و با عزتمندی از آن خارج شویم.

حجت الاسلام عصمتی در پایان خاطر نشان کرد: بی شک در این فتنه اقتصادی مبارزه با مفسدان اقتصادی که محارب و مفسد فی الارض و ستون پنجم دشمن محسوب می‌شوند و برخورد قاطع با آن‌ها مطالبه مهم ملت ایران است راه را برای پیروزی هموارتر خواهد کرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها