توسط حوزه هنری آذربایجان شرقی برگزار می شود؛

نقد و بررسی فیلم های برادران ارک در سینما گپ تبریز

حوزه هنری آذربایجان شرقی با همکاری انجمن سینما گران استان چهارمین برنامه تخصصی سینما گپ را از سلسله برنامه های ماهانه نمایش، نقد و بررسی فیلم های کوتاه برگزار می کند.
کد خبر: ۹۰۳۱۵۶۶
|
۱۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان، معاون فرهنگی هنری حوزه هنری استان با اعلام این خبر گفت: چهارمین نشست سینما گپ، به نمایش و بررسی فیلم های « آفتاب سوخته»، « نجس»، «سیمین سینماست» و «حیوان» می پردازد.
جواد کریم نژاد ادامه داد: چهارمین نشست سینما گپ با حضور کارگردانان فیلم بهمن و بهرام ارک روز چهارشنبه 13 تیرماه سال جاری راس ساعت 16:30 در محل مجتمع سینمایی 22 بهمن، سالن سینما تک برگزار می شود.
وی با بیان اینکه حضور برای تمام اعضای انجمن سینماگران و علاقه‌مندان آزاد است، افزود: این نشست با حضور کارگردان و جلسه نقد و بررسی با حضور سید وحید حسینی نامی برگزار خواهد شد.
وی اظهار داشت: این نشست ها با هدف شناسایی و گردآوری فیلمهای تولیدی کوتاه، ایجاد فضای تعامل و گفتگو میان جوانان فعال در حوزه سینمای کوتاه، ایجاد فضایی برای حضور بزرگان سینما و جوان ترها در کنار یکدیگر و هم‌افزایی برای رسیدن به شرایط سینمایی بهتر دنبال می شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار