رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا:

بیان واقعیت‌ها به مردم/ از تجربیات تاریخی درس بگیریم

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا گفت:زمان آن است تا ازتجربیات تاریخی درس‌ بگیریم،این تجربیات به ما می‌گوید اختلاف بین ایران و آمریکا بر سر مسائلی چون درک حقایق و عدالت خواهی است.
کد خبر: ۹۰۳۱۵۷۹
|
۱۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان،  حجت‌الاسلام علی سعیدی در مراسم یادبود شهدای ۷ تیر که به میزبانی حسینیه عاشقان ثارالله برگزار شد، با بیان اینکه شهید بهشتی و ۷۲ تن از یارانش را به واقع باید نماینده یک تفکر و یک مکتب قلمداد کرد، افزود: معیار تفکر انقلابی و انقلاب اسلامی، تفکر مقام معظم رهبری است؛ هر تفکری که در تقابل با اندیشه غالب باشد تفکر انحرافی محسوب می‌شود.

وی با اشاره به اینکه امروز ملت ایران از این حیث که آیا پیروز میدان هستند یا نه، در منظر جهانیان قرار دارند، تصریح کرد: ابتدا باید عوامل رسیدن به پیروزی را درک کنیم که در برهه کنونی، مهم‌ترین عامل برای رسیدن به پیروزی، دست‌یابی به درک درست از شرایط کنونی است و معتقدیم اگر خواستار تداوم حضور مردم در صحنه هستیم، باید واقعیت‌ها را بیان کنیم.

سعیدی با بیان اینکه دین حداقلی اسلام وجود ندارد، بلکه این دین همه ابعاد زندگی فرد را در بر می‌گیرد، گفت: در تفکر عده‌ای این موضوع به این شکل است که اگر بخواهیم جذب جامعه جهانی شویم باید دست از دین‌داری برداریم.

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا با یادآوری اینکه ملت ایران جنگ بزرگی پشت سر گذاشته‌ و در این جنگ نیز با سرافرازی به پیروزی رسیده‌اند، ادامه داد: امروز نوبت جنگ‌نرم فرا رسیده و برای اینکه در این میدان نیز با سربلندی بیرون بیاییم، باید پیش‌بینی‌های لازم را در راستای مقابله با هجمه دشمنان در حوزه جنگ‌نرم داشته باشیم و فراموش نکنیم که مبارزه در عرصه جنگ‌نرم، به مراتب سخت‌تر از جنگ سخت است.

وی با بیان اینکه ملت ایران یک جنگ بزرگ را پشت سر گذاشته‌اند و خوشبختانه این ملت در میدان جنگ سخت پیروز بوده‌اند، گفت: در جنگ‌نرم باید پیش‌بینی‌های لازم را داشته باشیم، زیرا این جنگ به مراتب سخت‌تر از جنگ سخت است و باید مراقبت لازم در این عرصه داشته باشیم.

سعیدی با بیان اینکه مقاومت، ایستادگی، دست‌یابی به درک درست از شرایط موجود، عوامل مهم در رسیدن به پیروزی در زمان حاضر محسوب می‌شود، تاکید کرد: معتقدیم اگر واقعیت‌ها به مردم گفته شود، آنان در صحنه باقی خواهند ماند.

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا با تاکید بر اینکه امروز زمان آن فرا رسیده است تا از تجربیات تاریخی درس‌های بزرگی فرا بگیریم، افزود: این تجربیات تاریخی به ما می‌گوید که اختلاف بین ایران و آمریکا بر سر مسائلی چون درک حقایق و عدالت‌خواهی است، این در حالی است که آمریکا همواره به دنبال سلطه و قدرت بوده است، به همین خاطر نمی‌توان با آمریکایی که فقط زبان زور می‌فهمد، کنار آمد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار