نماینده، ولی فقیه در سپاه گفت: تعامل و استحاله دو استراتژی مهم استکبار برای براندازی نظام اسلامی است.
کد خبر: ۹۰۳۱۵۹۰
|
۱۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ حجت الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی صادقی در همایش فرماندهان و مسئولین نیروی زمینی سپاه که در مشهد برگزار شد؛ با بیان اینکه فتنه دهه ۹۰ استکبار جهانی علیه ایران تعامل از طریق عوامل داخلی است اظهار داشت: هدف دشمن نابودی انقلاب اسلامی است.

وی افزود: آمریکا موجودیت خود را با انقلاب اسلامی در خطر می‌بیند و لذا از طریق توطئه‌های گوناگون به دنبال ضربه زدن به نظام اسلامی است.

حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی تصریح کرد: آمریکا معتقد و مدعی است که انقلاب اسلامی یک گفتمان خطرناک را در دنیا به راه انداخته و باید در مقابل این گفتمان استراتژی‌های لازم تدوین شود.

نماینده، ولی فقیه در سپاه با تاکید بر اینکه استکبار برای مقابله با انقلاب اسلامی ۴ استراتژی را تدوین کرده ادامه داد: تعامل، استحاله از درون از جمله این استراتژی هاست.

وی یادآور شد: پاسداری تاریخ مصرف ندارد و تا زمانی که انقلاب اسلامی دشمن دارد، پاسداری ادامه دارد. مگر می‌شود روزی دشمنی استکبار با ایران پایان یابد و مستکبرین تنها تاکتیک‌های خود را برای دشمنی با ایران تغییر می‌دهند.


نماینده، ولی فقیه در سپاه با اشاره به فتنه انگیزی دشمنان از ابتدای انقلاب تاکنون علیه نظام جمهوری اسلامی افزود: نام فتنه‌ها در ادوار مختلف با انتخاب استکبار جهانی و ایادی اش انجام شده است.

وی در پایان با اشاره به رضایت مقام معظم رهبری از نیروی زمینی سپاه خاطرنشان کرد: یکی از مطمئن‌ترین و مهمترین مجموعه‌ها؛ نیروی زمینی سپاه است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها