خبرهای داغ:
فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه گفت: نمایش جلوه‌های زیبای همدلی و موج وحدت مشکلات زلزله‌زدگان راکاهش داد.
کد خبر: ۹۰۳۱۶۲۱
|
۱۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، سردار بهمن ریحانی  در مراسم افتتاح ۲۰۰ واحد بازسازی شده مددجویان بهزیستی در مناطق زلزله‌زده سرپل‌ذهاب، با قدردانی از تلاش‌های صورت گرفته در مناطق زلزله‌زده اظهار داشت: زلزله سرپل ذهاب غم بزرگی بر دل ایران اسلامی نشاند.

 

وی با اشاره به تلفات سخت جانی و خسارات مالی افزود:  در جریان این زلزله بسترهای زیبا و ارزشمندی در این خطه دیده شد و فرص‌ هایی پیش آمد که تجربه‌ای برای همه ملت شد.

 

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه گفت: وحدت و یکپارچگی در این حادثه همه ملت را یکدل کرد تا همه کمک و تلاش کنند که غم و رنج این مردم کاهش یابد.

 

سردار ریحانی حضور مقام معظم رهبری(مدظله العالی)  را در این مناطق، قوت قلبی برای همه دانست و بیان داشت: حضور ایشان موجب قوت قلب مسئولان، کاهش دردها و آلام مردم زلزله زده شد و موجی از وحدت و تلاش را در کشور ایجاد کرد، از کارهای ارزشمندی که در روزهای اول زلزله صورت گرفت تلاش و کمک نیروهای مسلح، ارتش و سپاه بود.

 

وی با اشاره به حضور سپاه استانی در امداد و نجات و اسکان موقت و دائم زلزله‌زدگان تصریح کرد: اولین همکاری بسیج سازندگی و بهزیستی برای ساخت منزل مددجویان بهزستی صورت گرفت و امروز شاهد افتتاح ۲۰۰ واحد هستیم.

 

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه بیان داشت: ما توانستیم با همدلی بر بخش زیادی از چالشها و مشکلات کشور که توسط دشمن برای ما ایجاد شده فائق شویم و امروز با رهبری معظم انقلاب و یکپارچگی وحدت و همدلی مردم و مسئولین و تمام زحمت کشان شاهد پیروزی و قدرت در نظام اسلامی هستیم.

 

ارسال نظرات