مدیر کل اوقاف و امور خیریه سیستان و بلوچستان گفت: پاسدار شهید جواد ملاشاهی و بسیجیان شهید تیوان و گمشادزهی در راه دفاع از انقلاب اسلامی و حریم کشور در راستای آرمان‌های امام و شهدا قدم برداشته و در کنار هم برادرانه به شهادت رسیدند.
کد خبر: ۹۰۳۱۶۲۶
|
۱۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۶

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، مراسم بزرگداشت هفتمین روز شهادت شهدای مدافع وطن با حضور مسئولین سپاه استان، مسئولین استانی و ادارات، بسیجیان و خانواده معظم شهدا در مسجد جامع شهرستان زاهدان برگزارشد.

حجت الاسلام و المسلمین مومنی مدیر کل اداره اوقاف و امور خیریه استان سیستان و بلوچستان در این مراسم با تاکید بر فرمایش بنیانگذار انقلاب اسلامی که شهدا شمع محفل بشریت اند گفت: قرآن کریم بزرگترین معجزه پیامبر اسلام است که در آیات مختلف خداوند می‌فرماید یک سری از انسان‌ها را به صورت ویژه دوست دارد، افرادی که با جان خودشان با خداوند معامله می‌کنند؛ برای ماندگاری نام باید به اوج ایثار جان برسیم که  این ایثار، شهادت است.

وی افزود:پاسدار شهید جواد ملاشاهی و بسیجیان شهید تیوان و گمشادزهی در راه دفاع از انقلاب اسلامی و حریم کشور در راستای آرمان‌های امام و شهدا قدم برداشته و در کنار هم برادرانه به شهادت رسیدند.

مومنی بیان کرد: این شهدای بزرگوار شیعه و سنی در استان ما برادرانه در کنار هم به دفاع از این مرز و بوم گام برداشتند، و شهادت این حماسه آفرینان بار دیگر وحدت بین شیعه و سنی را استحکام بخشیدند.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه در پایان از فضیلت‌های شهادت گفت و اظهارداشت: شهید با اولین قطره خونی که بر زمین می‌ریزد تمامی گناهاش پاک می‌شود و جایگاه خود را در بهشت می‌یابد.
ارسال نظرات