خبرهای داغ:
رییس کل دادگستری استان قزوین گفت: خانواده‌های شهدا، ایثارگران و جانبازان، بزرگترین سرمایه‌های معنوی انقلاب و ملت هستند که یاد آنان اشاعه ارزش‌های ایثار و پایداری در جامعه محسوب می‌شود، در همین راستا دلجویی و دیدار با آنان، ادای دین به ارزش‌های انقلاب است.
کد خبر: ۹۰۳۱۶۳۸
|
۱۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، حجت الاسلام والمسلمین قدرتی در معيت جمعي از معاونان و كاركنان در ديدار با 2 خانواده شهيد وابسته به دادگستری استان بيان داشت: شهادت یک مفهوم عجیبی است، یک مقوله‌ عجیبی است، یک مقوله‌ عمیقی است، شهادت یعنی معامله‌ با خدا؛ شهادت معامله‌ دوجانبه بی‌دغدغه‌ با خدای متعال است كه سراسر عزت و سربلندي است.
رییس کل دادگستری استان قزوین خاطر نشان کرد: مسئله‌ خانواده شهدا فقط این نیست که یک شهید از آنها در راه حق به شهادت رسیده؛ صبر آنها خودش یک کوه باارزش است، همین ‌که پدر شهید، مادر شهید، همسر شهید، فرزند شهید، صبر می کنند بر این مصیبت، خود این یک ارزش بسیار والایی دارد.
مقام ارشد قضایی استان تصریح کرد: شما که خانواده‌ شهید هستید، وقتی صبر می کنید و بر این مصیبت خدا را شکر كرده و تحمّل می کنید، این را پای خدا حساب می کنید، این صبر شما موجب می شود که خدای عزّوجل که مالک مُلک و ملکوت است، مالک عالم وجود است بر شما صلوات بفرستد و اين مسائل ارزش است.
وی افزود: خانواده‌های شهدا، ایثارگران و جانبازان، بزرگترین سرمایه‌های معنوی انقلاب و ملت هستند که یاد آنان اشاعه ارزش‌های ایثار و پایداری در جامعه محسوب می‌شود، در همین راستا دلجویی و دیدار با آنان، ادای دین به ارزش‌های انقلاب است.
حجت الاسلام والمسلمین قدرتی اظهار داشت: گرچه با وجود گذشت چند سال از پایان جنگ، این حرکت کند بوده است، اما نشر ارزش‌های معنوی و اخلاقی با شمیم عطر خون شهیدان تأثیر بسزایی در اخلاق جوانان دارد و امید و انگیزه برای مبارزه با استکبار جهانی و همچنین ترویج فرهنگ عاشورایی را به‌دنبال دارد.
رییس کل دادگستری استان قزوین بیان داشت: وي تصريح كرد: خانواده‌های شهدا با تقدیم عزیزان خویش در راه احیای اسلام و قرآن عزت آفریدند و امروز ایشان وارثان خون‌های پاک شهدا و ادامه دهندگان راه شهدا هستند.
این مقام قضایی استان در پایان خاطر نشان کرد: اگرچه والدین شهدا و خانواده ها انتظار و توقعی از مسئولان ندارند اما این دلیل نمی شود که ما در انجام وظیفه خود کوتاهی کنیم و باید حداقل کاری را که می توانیم برای آن ها انجام دهیم چرا که فداکاری هایشان با هیچ چیز قابل مقایسه نیست.
1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها