دومین جلسه شورای امر به معروف و نهی از منکر استان چهارمحال و بختیاری با حضور معاونین ستاد برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۳۱۶۴۱
|
۱۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهار محال و بختیاری؛ سردار علی محمد اکبری، دبیر ستاد احیاء امربه معروف و نهی از منکر استان در این جلسه گفت: مسئولین باید دغدغه امر به معروف و نهی از منکر را داشته باشند و کوشش کنند این وظیفه را در دستگاه های تحت امر خود ترویج نمایند .

فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (علیه السلام) تاکید کرد: کسی مخالف شادی مردم نیست؛ اما باید مراقبت نمود تا شاهد هنجارشکنی نباشیم .

حجت الاسلام کریم سر افراز،  مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان  نیز در این جلسه یاد آور شد: احساس می شود در برخی دستگاه ها یک سهل انگاری در بحث امر به معروف و نهی از منکر وجود دارد.

وی با ابراز تاسف از رواج بدحجابی در جامعه اظهار کرد: هرچند تجمع و راهپیمایی علیه حجاب یک اقدام مثبت در جلوگیری از ترویج بد حجابی است؛ اما باید یک کار اساسی با ظرفیت همه ی دستگاه ها در استان صورت پذیرد .

معاون سیاسی امنیتی استانداری چهارمحال و بختیاری نیز در این جلسه اظهار کرد: با پیگیری های انجام شده هماهنگی های لازم برای برگزاری برنامه های هفته عفاف و حجاب صورت گرفته است.

مردانی، با بیان فعالیت های صورت گرفته پیرامون امر به معروف و نهی از منکر در ماه مبارک رمضان ابراز کرد: در ماه مبارک رمضان فضاسازی مناسب، برگزاری جلسات روخوانی با مشارکت کارکنان، برپایی مراسم زیارت عاشورا، تعیین اماکن مناسب برای مسافران ماه مبارک رمضان و تجهیز نماز خانه های ادارات استان به دوهزار جلد قرآن از اقدامات صورت گرفته در راستای عمل به امر به معروف و نهی از منکر بود .

لازم به ذکر است در این جلسه مقرر شد همایش میثاق حمایت از کالای ایرانی همزمان با شروع هفته امر به معروف و نهی از منکر برگزار شود .

ارسال نظرات