خبرهای داغ:
واحد مسکونی مددجویان بهزیستی در مناطق زلزله زده استان کرمانشاه که توسط سازمان بسیج سازندگی قزوین ساخته شده بود صبح امروز با حضور فرمانده سازمان بسیج مستضعفین افتتاح شد.
کد خبر: ۹۰۳۱۶۷۲
|
۱۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، این واحدها که در زلزله سال گذشته تخریب شده بود، با همکاری سازمان بسیج سازندگی استان قزوین و سازمان بسیج اصناف استان ، احداث و امروز(11 تیر)طی مراسمی نمادین در روستای مشکنار سرپل ذهاب تحویل شد.
حمیدرضا اله بداشتی رئیس سازمان بسیج سازندگی استان قزوین در حاشیه این مراسم اظهار کرد: طبق تفاهم نامه ای که با بهزیستی منعقد شده، سازمان بسیج سازندگی بازسازی تعدادی از واحدهای مسکونی مددجویان بهزیستی که در زلزله سال گذشته تخریب شده را بر عهده گرفته که سهم بسیج سازندگی قزوین 11واحد بود که امروز افتتاح شد.
وی گفت: برای ساخت این واحدها که 85 متر مساحت دارند، 30 میلیون تومان تسهیلات دولتی، پنج میلیون تومان کمک بلاعوض دولتی و 10 میلیون تومان کمک بلاعوض از سوی سازمان بهزیستی تخصیص یافته که با این منابع کار ساخت واحدها تا مرحله سفت کاری انجام و سازمان بسیج سازندگی نیز با کمک خیرین و اصناف استان برای تکمیل هر واحد 17 تا 20 میلیون تومان هزینه کرده است.
وی گفت: هم افزایی خوبی بین دستگاه هایی همچون بنیاد مسکن، بهزیستی و بسیج سازندگی برای ساخت این واحدها شکل گرفته است.
رییس سازمان بسیج مستضعفین، رییس سازمان بهزیستی، استاندار کرمانشاه و جمعی از مسئولین در مراسم افتتاح این واحدها حضور داشتند.
1005/پ20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها