خبرهای داغ:
در آیین تکریم و و معارفه مسئول تعلیم و تربیت بسیج سپاه ناحیه نهبندان از خدمات حجت الاسلام کاظمی تقدیر و حجت الاسلام قریب بعنوان مسئول جدید تعلیم و تربیت ناحیه سپاه نهبندان معرفی شد.
کد خبر: ۹۰۳۱۶۸۳
|
۱۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، آیین تکریم و و معارفه مسئول تعلیم و تربیت بسیج سپاه ناحیه نهبندان با حضور مسئول معاونت تعلیم و تربیت سپاه انصارالرضا(ع)، امام جمعه، فرمانده سپاه ناحیه و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه نهبندان و دیگر بسیجیان برگزار شد.

فرمانده ناحیه سپاه نهبندان در این مراسم ضمن قدردانی از زحمات حجت الاسلام محمود کاظمی، هدف شجره طیبه صالحین را تحقق جامعه اسلامی دانست و با معرفی حجت الاسلام قریب به عنوان مسئول جدید مسئول تعلیم و تربیت بسیجیان سپاه ناحیه نهبندان از تک تک بسیجیان و پاسداران، رده ها و قسمتهای سپاه و بسیج خواست تا وی را در رسیدن به این هدف بزرگ یاری کنند.

 امام جمعه شهرستان در ادامه با تاکید بر نقش تربیتی حلقه های صالحین، گفت: نماز جمعه  هایی که میقات صالحین در آن برگزار می شد نماز جمعه های دیدنی بود.

حجت الاسلام رحیم آبادی مسئول تعلیم و تربیت سپاه انصارالرضا(ع)با اشاره به حلقات موجود جوان و نوجوان در سطح استان افزود: باید با تشکیل حلقات بیشتر زمینه رشد نوجوانان و جوانان را فراهم کنیم.

 در پایان از خدمات حجت الاسلام کاظمی تقدیر و حجت الاسلام قریب بعنوان مسئول جدید تعلیم و تربیت ناحیه سپاه نهبندان معرفی شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها