محمدرضا نیکنام گفت: رفع مشکلات اقتصادی کارگران اهمیت ویژه ای در نظام اقتصادی کشورمان دارد و کارگران در ادبیات توسعه اقتصادی از الزامات مهم دستیابی به رشد پایدار محسوب می‌شوند.
کد خبر: ۹۰۳۱۷۰۲
|
۱۸ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۰

 محمدرضا نیکنام مسوول بسیج کارگری استان یزد در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، اظهار داشت: با توجه به  اینکه مشکلات اقتصادی کشورمان در سال‌های اخیر گسترش یافته است و دریافت تسهیلات و خدمات به قشر خاص سرمایه داران افزایش داشته است لذا بی عدالتی در سطوح مختلف اقتصادی باید توسط تیم اقتصادی رفع شود از اینرو  دولت  باید عزم جدی برای برطرف کردن مشکلات اقتصادی داشته باشد.

وی با بیان اینکه بررسی تاثیر عملکرد سیستم اقتصادی بر اشتغالزایی در بخش های اقتصادی اهمیت زیادی پیدا کرده است افزود: آنچه مهم است کارآمدی وزرای اقتصادی در ایجاد فرصت‌های شغلی است. رفع مشکلات اقتصادی کارگران اهمیت ویژه ای در نظام اقتصادی کشورمان دارد و کارگران در ادبیات توسعه اقتصادی از الزامات مهم دستیابی به رشد پایدار محسوب می‌شوند.

مسوول بسیج کارگری استان یزد در ادامه بیان داشت: وزرای اقتصادی باید  اطلاعات درستی از واقعیت معیشت مردم بدانند.  اینکه تا چه حد می توانند در  شرایط  مردم به سر برند.

نیکنام افزود: افرادی که در کابینه اقتصادی  قرار دارند باید در متن جامعه حضور بیشتری داشته باشند تا  از این طریق بتوانند مباحث  مربوط به کارگران و  مشکلات اقتصادی کارگران را درک کنند .

ارسال نظرات