مسوول بسیج سازندگی تهران بزرگ در گفتگو با «بسیج»:
رضا رضاپور گفت: تاکنون بیش از 600 واحدکوچک اقتصاد مقاومتی راه اندازی شده است که آمار اشتغالزایی مستقیم و غیر مستقیم 2400 نفر روز می‎‌باشد،راه اندازی تشکل های صادراتی امری ضروری است.
کد خبر: ۹۰۳۱۷۰۳
|
۱۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۹

 رضا رضاپور مسوول بسیج سازندگی سپاه محمد رسول الله تهران بزرگ در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، اظهار داشت: در عرصه صادرات محصولات داخلی نیاز به ایجاد تشکل ‌هایی داریم که بتوانند پویایی لازم را داشته باشند لذا در این راستا بسیج سازندگی قصد دارد یک سری تشکل‌های صادراتی را راه اندازی کند.

وی با بیان اینکه راه اندازی تشکل های صادراتی امری ضروری است افزود: بسیج سازندگی تهران بزگ در مراحل مقدماتی شناسایی و جمع بندی میزان کارگاه ها بسر می‎برد تا بتواند پس از مطالعات تحقیقاتی جمع بندی شده، از سطح و کیفیت لازم برای ورود به بازار برخوردار باشد.

رضاپور بیان داشت: تاکنون بیش از 600 واحدکوچک اقتصاد مقاومتی راه اندازی شده است که به ازای هر واحد کوچک اقتصادی، به طور متوسط  برای 2 نفر نیروی انسانی شغل مستقیم  و 2 نفر نیروی شغلی غیر مستقیم ایجاد کنیم و آمار اشتغالزایی مستقیم و غیر مستقیم 2400 نفر روز می‎‌باشد.

وی با انتقاد از اینکه افرادی برای کسب و کار بهانه تراشی کرده  افزود: بسیج سازندگی، برای همه افراد جامعه امکان پوشش دهی خدمات سازندگی در عرصه اقتصاد مقاومتی را دارد و همه افرادی که از پتانسیل و ظرفیت استعدادی و مهارتی برخوردار هستند دعوت به همکاری جهت انجام پروژه های مختلف را دارد.

ارسال نظرات