به همت روابط عمومی و تبلیغات سپاه ناحیه تربت حیدریه، آزمون مفاهیم قرآن کریم ویژه خواهران شاغل در سپاه در این ناحیه برگزار گردید.
کد خبر: ۹۰۳۱۷۲۱
|
۱۱ تير ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، به همت روابط عمومی و تبلیغات سپاه ناحیه تربت حیدریه، آزمون مفاهیم قرآن کریم ویژه خواهران شاغل در سپاه در این ناحیه برگزار گردید.

در این مسابقات که با حضور کلیه خواهران شاغل سپاه ناحیه تربت حیدریه برگزار شد، ابتداپرویز نیازی مسئول روابط عمومی و تبلیغات این ناحیه ضمن خیر مقدم به حاضران، اظهار کرد: قرآن خط مشی و راهنما و چراغ تابناک زندگی انسان از بدو تولد تا مرگ است.

وی در ادامه با اشاره به بیانات رهبرمعظم انقلاب درخصوص اهمیت و جایگاه قرآن در زندگی انسان، افزود: به فرمود: ه معظم له، قرآن بهترین راه حل مشکلات زندگی بشر بوده، هست و درآینده نیز خواهد بود و این ما هستیم که به هرنسبتی که به آن رجوع کنیم به همان نسبت نیز گره از مشکلات مان باز می‌شود.

نیازی در پایان اظهار امیدواری نمود که براساس برنامه ریزی خوب قرآنی که توسط روابط عمومی و تبلیغات ناحیه ویژه کارکنان اعم از پایوران خواهر و برادر و سربازان وظیفه وحتی خانواده‌های محترم کارکنان شده است، در آینده شاهد رشد و بالندگی ظاهری و باطنی قرآنی مخاطبین باشیم.

شایان ذکر است که در پایان نیز تعداد ۸ نفر خواهران شاغل این ناحیه به پاسخ به سوالات آزمون پرداختند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها