خبرهای داغ:
استاندار قم با اشاره به اینکه کارآمدترین کار در شرایط کنونی تغییر نگاه‌ها در حوزه مدیریت مصرف است، گفت: باید وضعیت مصرف را تغییر دهیم و در این راستا نیز باید تشکیل کیمته‌های مدیریت مصرف بهینه در ادارات دنبال شود.
کد خبر: ۹۰۳۱۷۸۹
|
۱۲ تير ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۵
تشکیل کمیته‌های مدیریت مصرف بهینه در ادارات/نگاه‌ها در مدیریت مصرف تغییر کند
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، سید مهدی صادقی امشب در سومین نشست شورای اداری استان قم که در تالار معصومیه قم برگزار شد، با بیان اینکه اکنون کشور در شرایط خاصی قرار دارد، اظهار کرد: دشمن از همه تجربیات گذشته به خوبی سود می‌برد و در برنامه‌ریزی‌های خود برای مقابله با ایران برنامه‌ریزی کرده و پای کار آمده است به همین علت بایستی به موازات دشمن تلاش خود را برای تقویت نقاط قوت نظام و رفع نقاط ضعف دنبال کنیم.

وی اضافه کرد: آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها به دنبال این هستند که ایران تسلیم خواسته‌های آن‌ها شود و تغییرات نامتعارف را بپذیرند، اما رهبری و مسؤولان دلسوز ملت این موضوع را نمی‌پذیرند.

نماینده عالی دولت در استان قم خاطرنشان کرد: مطالبات مردم در حوزه‌های مختلف وجود دارد، اما این مطالبات گاهی مورد سوءاستفاده دشمن قرار می‌گیرد و اعمال تحریم‌ها به شیوه‌ای دنبال می‌شود که اختلافات و فشار‌های وارد بر مردم موجب فروپاشی از درون شود درحالی که این موضوع خیال باطلی است.

وی با بیان اینکه ملت ایران دلسوز انقلاب هستند، تصریح کرد: مردم ما به خوبی مقابل دشمن با وجود اختلاف نظر‌ها و سلیقه‌ها متحد و منسجم هستند و در شرایطی که دشمن کمر به نابودی نظام بسته است در یک جبهه واحد و وحدت‌آفرین ایستاده و همانند گذشته پیروز خواهند شد.

صادقی یادآور شد: باید با همت و تلاش مضائف خدمت به مردم را دنبال کنیم و از مواردی که ضروری نیست از جمله مصرف منابع طبیعی و غیرطبیعی پرهیز کرده و از امکانات موجود نیز به صورت بهینه استفاده کنیم.

وی با اشاره به اینکه راحت‌ترین و کارآمدترین کار در شرایط کنونی تغییر نگاه‌ها در حوزه مدیریت مصرف است، مطرح کرد: باید وضعیت مصرف را تغییر دهیم و در این راستا نیز تشکیل کمیته‌های مدیریت مصرف بهینه باید در ادارات دنبال شود، مجموعه‌ها باید نگاه متفاوتی نسبت به مصارف خود در حوزه‌های مختلف داشته باشند تا بتوانیم به نتایج مورد نظر برسیم.

استاندار قم اضافه کرد: باید برای جلب رضایت مردم گام‌های موردنظر برداشته باشد چراکه زمینه و بستر برای افزایش رضایتمندی وجود دارد، اما باید روش برخورد و نگاه خود نسبت به جایگاه مردم را تغییر دهیم و عملکرد ما نیز باید متأثر از این نگاه باشد.

وی ادامه داد: مردم مشکلات کشور را می‌دانند و اگر بتوانیم در رفتار‌های خود به وضعیت کنونی کشور توجه کنیم مردم ما را نیز درک کرده و امیدوارتر خواهند شد.

صادقی با اشاره به اینکه در حوزه اقتصادی برای تقویت اشتغال و تولید باید به دنبال اعتمادسازی بخش خصوصی باشیم، گفت: استفاده از ظرفیت سرمایه‌گذاران در حوزه‌های مختلف می‌تواند مشکلات را رفع کند.

وی خاطرنشان کرد: افراد بسیاری دلسوز مردم و آماده سرمایه‌گذاری هستند، اما به اعتماد مورد نیاز نرسیده‌اند به همین علت مدیری موفق خواهد بود که بتواند اعتماد سرمایه‌گذاران را جلب کند.
ارسال نظرات