خبرهای داغ:
در لشکر امام حسین (علیه السلام )صورت گرفت:

برگزاری اولین همایش انس والفت فرمانده لشکر امام حسین(ع) با کارکنان برگزار شد

همایش انس والفت با حضور فرمانده لشکر مقدس امام حسین (علیه السلام)وشورای لشکر وکلیه کارکنان رسمی در حسینیه ثارلله برگزار شد
کد خبر: ۹۰۳۱۷۹۶
|
۱۲ تير ۱۳۹۷ - ۰۷:۲۶
به گزارش خبرگزاری بسیج، از روابط عمومی لشکر ۱۴ امام حسین (علیه السلام)، همایش انس والفت با حضور فرمانده لشکر مقدس امام حسین (علیه السلام) و شورای لشکر وکلیه کارکنان رسمی در حسینیه ثارلله برگزار شد.
در این همایش که اولین محفل دوستانه فرمانده لشکر با کلیه کارکنان بود، نمایندگی ولی فقیه در ابتدای جلسه ضمن خیر مقدم به کلیه حاضران از کلیه شرکت کنندگان خواست در فضایی صمیمی مسائل و مشکلات خود را مطرح کنند و به مسئولین مربوطه نیزیاد آور شد در راستای پاسخگویی به سوالات وبرآورده کردن درخواست‌ها با جدیت بیشتری گام بردارند.
در ادامه جناب سرهنگ هاشمی پور فرمانده لشکر در مورد عملکرد خود و مجموعه لشکر توضیحاتی ارائه نمود .
وی به تهدیدات منطقه عملیاتی لشکر در جنوب شرق اشاره کرد و مجددا به تشرح تحرکات گروهک‌های فعال در منطقه پرداخت و از نیرو‌ها خواست کمافی سابق به صورت صد در صدی آماده و هوشیار باشند.
این فرمانده اظهار داشت: لشکر امام حسین (علیه السلام) یک یگان نام آور و سرشناس در منطقه است وچه در دوران دفاع مقدس وچه بعد از آن افتخارات بسیار بزرگی کسب کرده است وبه امید خدا این افتخارات روز به روز بیشتر خواهر شد.
این فرمانده از کلیه مسئولین لشکر نیز خواست به مشکلات نیرو‌ها بیش از پیش رسیدگی کنند وبا تعامل با بیشتر با سپاه صاحب الزمان (عج) به این امر تسریع بخشند .
در ادامه جلسه کارکنان لشکر مشکلات ودغدغه‌های خود را بیان کردند ومسئولین مربوطه پاسخگوی سوالات شدند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار