مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج روح الله یزد:
فرماندهی و مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج روح الله یزد در جمع اعضای گروه سرود عاشقان ولایت حضور پیدا نمودند.
کد خبر: ۹۰۳۱۸۰۲
|
۱۲ تير ۱۳۹۷ - ۰۷:۵۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد؛ حجت الاسلام شیخ زاده در این بازدید گفت: فعالیت‌های گروه سرود عاشقان ولایت یزد؛ یک کار فرهنگی تأثیر گذار است. حرکت هر فرهنگ و هنری می‌تواند در گسترش طرز تفکر و اندیشه جامعه مهم واقع شود.
وی افزود: تلاش خوانندگان، آهنگسازان، نوازندگان و شاعرانی که آثار ارزشمندی در دفاع مقدس خلق کردند کمتر از تلاش بسیجیان و رزمندگان در جبهه‌های هشت سال دفاع مقدس نبوده است.
وی اضافه کرد: کار فرهنگی در هر زمان و عصری اثر خود را خواهد گذاشت، وضعیت کنونی جامعه با سال گذشته فرق کرده است و اهمیت خاکریز‌های فرهنگی، هنری و انقلابی امروز نسبت به خاکریز‌های نظامی در جایگاه بالاتری قرار دارد.
مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج روح الله یزد عنوان کرد: جنگی که در حال حاضر در شبکه‌های اجتماعی و عرصه فرهنگ و هنر شاهد آن هستیم کمتر از جنگ عرصه نظامی نیست.
وی بیان کرد: گفتن این نکته مهم بسی لازم و به حق است که امنیت جامعه کنونی و اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری به برکت خون شهدا است.
ارسال نظرات