مدیرکل کانون پرورش فکری سیستان و بلوچستان:

جلسه‌ی بررسی عملکرد مراکز کانون پرورش فکری سیستان و بلوچستان برگزار شد

مدیرکل کانون پرورش فکری سیستان و بلوچستان گفت: دنیای امروز دنیای متفاوتی است که تنها با درک این مهم و تلاش برای ارایه‌ی خلاقانه‌ی فعالیت‌ها می‌توان به موفقیت رسید.
کد خبر: ۹۰۳۱۸۲۶
|
۱۲ تير ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۵
به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان به نقل از روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سیستان و بلوچستان، جلسه‌ی بررسی عملکرد مراکز کانون استان با حضور کارشناسان و مربی مسئولان مراکز فرهنگی هنری زاهدان برگزار شد.

معصومه هادی، مدیرکل کانون استان ضمن تقدیر از تلاش‌های همکاران در اجرای پویای فعالیت‌های کانون در مراکز فرهنگی هنری، هدف برگزاری این نشست را مرور فعالیت‌ها و بررسی چالش‌ها عنوان کرد و گفت: با توجه به ارتباط مستقیم شما با مخاطبان ممکن است بسیاری از نیاز‌های واقعی کودکان و نوجوانان، که از دید کارشناسان پنهان است، برای شما شناخته شده باشد.

وی افزود: بررسی این نیاز‌ها می‌تواند ما را برای یک برنامه‌ریزی کاربردی و مطابق با خواسته‌های مخاطبان کمک کند تا طرحی پیشرو برای اوقات فراغت آنان تهیه کنیم.

هادی با بیان این نکته که «برای بهبود و ارتقای فعالیت مراکز لازم است دست در دست یکدیگر تلاش کنیم»، بیان کرد: موفقیت یک مرکز در اجرای برنامه‌ها، تنها مختص به همکاران آن مرکز نیست بلکه باعث سربلندی مجموعه‌ی کانون در جامعه است و کانون به پشتوانه‌ی این سرمایه‌ی عظیم مورد اعتماد و مرجع خانواده‌ها است.

مدیرکل کانون پرورش فکری استان سیستان و بلوچستان در پایان اظهار داشت: علمی، منطقی و پویا فعالیت کنیم و به دنبال کار‌های اثربخش در حوزه‌ی کودک و نوجوان باشیم، زیرا دنیای امروز دنیای متفاوتی است که تنها با درک این مهم و تلاش برای ارایه‌ی خلاقانه‌ی فعالیت‌ها می‌توان به موفقیت رسید.
ارسال نظرات
آخرین اخبار