مراسم تودیع و معارفه روسا و دادستان‌های دادگستری شهرستان پارس آباد، رئیس دادگستری شهرستان گرمی و رئیس حوزه قضایی بخش جعفرآباد برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۳۱۸۴۵
|
۱۲ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۸

تحولی در دستگاه قضایی شهرستان پارس آباد

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، مراسم تودیع و معارفه دادستان و روسای دادگستری شهرستان پارس آباد با حضور رئیس کل دادگستری استان، دادستان مرکز استان، امام جمعه و فرماندار شهرستان پارس آباد، معاونین قضایی رئیس کل، قضات و کارمندان شهرستان پارس آباد و جمعی از مدیران و مسئولان برگزار شد.

حجت الاسلام محمد علی قاصدی رئیس دادکستری استان اردبیل دراین مراسم گفت: عدالت در قضاوت رکن اصلی قضاوت است. در حال حاضر در سایه تلاش و همکاری نهاد‌ها و دستگاه‌ها نظامی و انتظامی وضعیت و زمان رسیدگی به پرونده‌های قضایی در سطح استان مطلوب است و در برابر رشوه، پارتی بازی و خلاف ایستادگی میکنیم و با عدالت به قضاوت پرونده‌ها رسیدگی می‌شود.

وی با بیان اینکه همه دستگاه‌ها در تامین نظم و امنیت یار هم هستند: هجمه‌های زیادی از سوی استکبار جهانی منطقه‌ای بر علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی صورت می‌گیرد که این هجمه‌ها و دسیسه‌ها با وحدت، همدلی و هم افزایی میان مردم و مسوولان یکی پس از دیگری خنثی و بی اثر شده است.

رئیس دادکستری استان اردبیل نبود زندان را یکی از مشکلات و نیاز‌های مهم پارس آباد دانست و گفت: در حال حاضر حدود ۷۰ درصد زندانیان مشگین شهر را زندانیان پارس آباد تشکیل می‌دهندونبود زندان در این شهرستان، خانواده‌های زندانیان این منطقه را با مشکلاتی زیادی مواجه کرده است.

دراین مراسم ضمن قدردانی از خدمات ارزشمند آقای بلال مظفری رئیس سابق شهرستان پارس آباد آقای سید عبدالله طباطبایی بعنوان رئیس جدید دادگستری شهرستان پارس آباد و امین رنجبر بعنوان دادستان جدید این شهرستان معرفی شدند. همچنین در این مراسم آقای مجتبی جلیلی فرد نیز بعنوان رئیس جدید حوزه قضایی بخش جعفر آباد معرفی شد.

در مراسم جداگانه‌ای هم که با حضور مسئولین عالی قضایی استان، امام جمعه شهرستان گرمی، اعضاء شورای اداری و تأمین شهرستان، قضات و کارمندان دادگستری شهرستان و جمعی از اعضاء شورای حل اختلاف شهرستان گرمی برگزار شد، ضمن قدردانی از خدمات ارزشمند آقای عباس عبادی رئیس سابق دادگستری شهرستان گرمی، آقای وحید مهدوی راد بعنوان رئیس جدید دادگستری شهرستان گرمی معرفی شد.

ارسال نظرات