در دیدار با ریاست جدید دانشگاه آزاد مهدیشهر عنوان شد؛

لزوم به کارگیری اساتید انقلابی در سطح دانشگاه آزاد اسلامی

مسئول بسیج دانشجویی استان سمنان با سلطانی فر ریاست دانشگاه آزاد واحد مهدیشهر دیدار و گفتگو کردند.
کد خبر: ۹۰۳۱۸۶۶
|
۱۲ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در مهدیشهر، مرتضی دهرویه مسئول بسیج دانشجویی استان سمنان با سلطانی فر ریاست دانشگاه آزاد واحد مهدیشهر دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار که به میزبانی دانشگاه آزاد مهدیشهر و با حضور کارکنان بسیج دانشجویی استان سمنان و مسئولین  پایگاه های این دانشگاه برگزار شد، مرتضی دهرویه ضمن تبریک انتصاب سلطانی فر، مباحث مهمی پیرامون مسائل مختلف دانشگاه و به خصوص چگونگی فعالیت های بسیج در دوره جدید ریاست دانشگاه را مطرح کردند.

یکی دیگر از محور های اصلی صحبت های مسئول بسیج دانشجویی سمنان لزوم به کارگیری اساتید انقلابی به خصوص در سطح و بدنه دانشگاه آزاد مطرح شد که وی این مطلب را یکی از مطالبه های اساسی رهبر معظم انقلاب ، بسیج دانشجویی و دانشجویان انقلابی عنوان کرد.

ریاست دانشگاه آزاد مهدیشهر نیز ضمن استقبال از مسائل مطروحه این مطلب را عنوان نمودند در انتخاب اساتید ارزشی و انقلابی که یکی از مطالبات اساسی نظام جمهوری اسلامی ایران و همچنین ریاست دانشگاه آزاد اسلامی نیز می باشد دقت عمل کامل و لازم صورت خواهد گرفت.

وی همچنین در ادامه ی این دیدار با ارائه برنامه های آتی خود ، خواستار تقویت هرچه بیشتر فعالیت های بسیج در زمینه های گوناگون فرهنگی و اجتماعی شدند و دو ویژگی مهم و بازر بسیج را نظم، امر به معروف و نهی از منکر عنوان نمو و به صورت جدی از مسئولین حاضر خواستار احیای این امور مهم شدند.

سلطانی فر ضمن حمایت کامل از مجموعه فعالیت های بسیج این مطلب را عنوان نمودند که بسیج دانشجویی باید فعالیت موثر تر و پررنگ تری در زمینه شوراهای موجود در دانشگاه به خصوص درشورای فرهنگی داشته باشند.

در انتهای این دیدار بازدید کلی از مجموعه های بسیج دانشجویی مستقر در دانشگاه بازدید و سرکشی به عمل آمد و قول مساعد پیرامون حل بسیاری از مشکلات موجود داده شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار