با امضای تفاهم نامه همکاری مشترک بین اداره کل منابع طبیعی و حمل و نقل و پایانه های استان؛
مدیرکل منابع طبیعی استان زنجان با اشاره به اهمیت امضای تفاهم نامه همکاری مشترک بین این دستگاه و اداره کل حمل و نقل و پایانه های استان، بر لزوم اجرای پروژه‌های حفاظتی و جنگلکاری در حاشیه راه‌های استان زنجان با همکاری دستگاه های متبوع تاکید کرد.
کد خبر: ۹۰۳۱۸۸۷
|
۱۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۵

به گزارش خبرنگار خبرزگاری بسیج زنجان به نقل از روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان، خلیل آقاجانلو به همراه معاون فنی، رئیس ترویج و آموزش و مدیر روابط عمومی در خصوص رایزنی یک سری فعالیتهای منابع طبیعی با مشارکت حمل و نقل و پایانه های استان در قالب تفاهم نامه با ایرج دست نشان، مدیر کل حمل و نقل و پایانه های استان  دیدار کرد.

وی در این نشست با بیان اینکه خسارات وارده به منابع طبیعی به تدریج به سایر بخش‌ها نیز تاثیر منفی می‌گذارد، اظهار کرد: با توجه به کمبود آب ضروری است تا اقدامات جنگل‌کاری در حاشیه راه‌ها با همکاری دستگاه ذیربط از جمله اداره کل حمل و نقل و پایانه های استان در دستور کار قرار گیرد.

وی موضوع ترویج فرهنگ حفظ منابع طبیعی و گسترش فضای سبز در قالب امضای تفاهم نامه همکاری اداره کل منابع طبیعی با اداره کل حمل و نقل و پایانه های استان در راستای نهادینه شدن آن مهم، تاثیرگذار دانست و از ابراز تمایل این دستگاه برای ارتباط بیشتر سخن به میان آورد.

 

ارسال نظرات