در حوزه هنری زنجان:

برگزاری سلسله نشست‌های ادبی حافظ خوانی و حافظ شناسی

اولین نشست ادبی حافظ‌خوانی و حافظ‌شناسی به منظور خوانش و بررسی غزلیات حافظ با حضور شاعر پیشکسوت، هادی وحیدی عصر روز یکشنبه دهم تیرماه 97 در حوزه هنری زنجان برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۳۱۸۹۱
|
۱۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان زنجان، از آغاز برگزاری نشست ادبی حافظ‌خوانی و حافظ‌شناسی در حوزه هنری زنجان خبر داد.

در ادامه فعالیت‌های ادبی و کارگاهی حوزه هنری زنجان، اولین نشست ادبی حافظ‌خوانی و حافظ‌شناسی با حضور هادی وحیدی؛ شاعر پیشکسوت و جمعی از شاعران، شعر پژوهان و هنرجویان استان در حوزه هنری زنجان برگزار شد.

در اولین نشست ادبی حافظ خوانی و حافظ شناسی که تعدادی از شاعران و علاقمندان به شعر و ادب استان گرد هم آمده بودند، ضمن آشنایی بیشتر با شخصیت، سبک ادبی و هنری و تبیین اندیشه‌های عرفانی و اجتماعی خواجه حافظ شیرازی به قرائت یکی اشعار لسان الغیب پرداختند و در ادامه یکی از غزلهای این شاعر قرن هفتم ایرانی را تفسیر معنوی و لغوی کردند.

گفتنی است؛ نشست ادبی حافظ خوانی و حافظ شناسی، به همت واحد آفرینشهای ادبی بصورت هفتگی برگزار خواهد شد که اولین نشست از این محفل ادبی با حضور گرم شاعران و شعر پژوهان استان در حوزه هنری زنجان  برگزار گردید.

ارسال نظرات