راضی نوری گفت: همه بر این عقیده هستند که چالش آب در استان خوزستان در سالهای آتی تبدیل به یک بحران جدی خواهد شد و باید یک فکر اساسی و اصولی برای بهبود وضعیت آب در این منطقه شود.
کد خبر: ۹۰۳۱۸۹۳
|
۱۴ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۰

سید راضی نوری، عضو کمیسیون کشاورزی ،آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج با اشاره به معضل کم آبی و بحران آب در مناطق جنوبی کشور و استان خوزستان گفت:مسئله کم آبی و خشکسالی اخیراً در استان خوزستان شاهد آن هستیم و مردم را با مشکل جدی مواجه کرده است بر اساس وظیفه نمایندگی خود مشکلات و معضلات مردم را به گوش مسئولین دولتی رساندیم .

این  عضو کمیسیون کشاورزی ،آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به امکان بحرانی شدن معضل کم آبی در مناطق جنوبی کشور خاطرنشان کرد:  همه بر این عقیده هستند که چالش آب در استان خوزستان در سالهای آتی تبدیل به یک بحران جدی خواهد شد. و اگر یک فکر اساسی و اصولی برای بهبود وضعیت آب در این منطقه نشود تنش های آینده را به همراه خواهد داشت.

 از پروژه ی نیمه کاره الغدیر تا معضل کم آبی خوزستان//بحران کم آبی در خطر سال های آینده

وی خاطرنشان کرد:  همانطور که میدانید طرح الغدیر یکی از برنامه های دولت برای آبرسانی به منطقه ای خوزستان بوده استو برای به ثمر رسیدن این طرح و پروژه عظیم نیازمند حمایت و همفکری سپاه و مجموعه وزارت نیرو هستیم اکنون طبق قول مسئولین برای حل معضل آب استان خوزستان  و شهرستان های اطراف آن داده‌اند راهکاری جز اتمام پروژه الغدیر را ندارد.

ارسال نظرات