نشست هماهنگي فعالیتهای هنر عکاسي حوزه هنری زنجان با حضور اساتید و فعالان عکاسی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان زنجان؛ به همت واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری، نشست هماهنگی فعالیتهای عکاسی در حوزه هنری زنجان برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۳۱۹۱۸
|
۱۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۸

مهدی خدایی؛ مسئول واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری زنجان، گفت: نشست هماهنگی فعالیتهای عکاسی با حضور اساتید و فعالان عکاسی؛ در راستای شناخت و پرورش استعدادها و توجه به اهداف و رسالت حوزه هنری، که همان ترویج هنر دینی و متعهد بوده است، در حوزه هنری استان زنجان برگزار شد.

خدایی افزود: این نشست در راستای ساماندهی به فعالیت ها و تمرکز هنرمندان و فعالان به رشد و پیشرفت هنر عکاسی و برگزاری هر چه بهتر فعالیتهای هنری این رشته در استان برگزار گردید.

وی ادامه داد: در نشست هماهنگی فعالیتهای عکاسی، علاقه مندان و فعالان این هنر در رابطه با چگونگی برگزاری فعالیتهای هنر عکاسی، آسیب شناسی فعالیتهای این هنر در سطح استان و ارائه راهکارها و ایده‌ها ضمن تبادل نظر با يکديگر به نقد و بررسي در موضوعات مذکور پرداختند.

مسئول واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری زنجان، خاطر نشان شد: جمع بندی، ارائه راهکار و تصمیم گیری در خصوص ارتقاء فعالیت های هنر عکاسی و برنامه ریزی در جهت اجرا به جلسه آینده موکول شد.

لازم به یادآوری است؛ از فعاليت هاي و برنامه های برگزار شده رشته عکاسی در سال‌های گذشته حوزه هنری استان زنجان، مي‌توان به برگزاري 10 دوره سوگواره ملی عکس با عاشورائیان، کارگاه بین المللی عکاسی نجومی(TWAN)، برگزاری کارگاه هاي تخصصی و هفتگي، برگزاري اردوهاي عکاسی خارج از استان و داخل استان، چاپ کتاب، برگزاري نمايشگاه هاي گروهي و انفرادي در استان و ديگر استان های همجوار را نام برد.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار