مهلت ارسال آثار به جشنواره مطبوعات مازندران تمدید نمی شود

علی یوسفی با اشاره به ارسال حدود ۷۰۰ اثر به جشنواره هفتم مطبوعات مازندران اظهار کرد: آخرین مهلت ارسال آثار تا ساعت ۲۴ روز جمعه ۱۵ تیرماه است و این فرصت به هیچ عنوان تمدید نخواهد شد.
کد خبر: ۹۰۳۱۹۵۴
|
۱۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، علی یوسفی در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به ارسال حدود ۷۰۰ اثر به جشنواره هفتم مطبوعات مازندران اظهار کرد: آخرین مهلت ارسال آثار تا ساعت ۲۴ روز جمعه ۱۵ تیرماه است و این فرصت به هیچ عنوان تمدید نخواهد شد.

وی افزود: تمامی آثار رسیده به دبیرخانه جشنواره بررسی شد و آثار دارای نقص و فاقد شرایط جشنواره برگشت داده شد.

دبیر هفتمین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری مازندران با تاکید بر اینکه شرکت کنندگان در این جشنواره برای اطلاع از وضعیت پذیرش یا عدم پذیرش آثار خود به سامانه مراجعه کنند، خاطرنشان کرد: بیشترین نقایص آثار ارسالی نداشتن نام صاحب اثر و عدم ارسال تأییدیه مدیرمسئول، عدم وجود لینک آثار ارسالی برای راست آزمایی و شرکت در بیش از دو بخش جشنواره بود.

یوسفی از انتخاب داوران برجسته برای جشنواره هفتم خبر داد و گفت: اساتید برجسته ای از سوی معاونت مطبوعاتی با توجه به حساسیت خانه مطبوعات نسبت به رعایت عدالت در داوری ها به ما معرفی شد که نوید انتخاب آثار ارزنده در جشنواره امسال دارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار