گندمکاران مازندران 402 میلیارد ریال مطالبات خود را دریافت کردند

سید محمد جعفری اظهار داشت: با پیگیری های به عمل آمده تاکنون ۴۰۲ میلیارد و ۷۱۰ میلیون ریال از مطالبات گندمکاران استان مازندران از طریق سامانه جامع خرید تضمینی بانک عامل پرداخت شد.
کد خبر: ۹۰۳۱۹۶۱
|
۱۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، سید محمد جعفری اظهار داشت: با پیگیری های به عمل آمده تاکنون ۴۰۲ میلیارد و ۷۱۰ میلیون ریال از مطالبات گندمکاران استان مازندران از طریق سامانه جامع خرید تضمینی بانک عامل پرداخت شد و از ابتدای فصل خرید تضمینی گندم در سالجاری، تاکنون ۶۷ هزار و ۸۴۹ تن گندم به ارزش ۸۹۹ میلیارد ریال از کشاورزان گندمکار استان مازندران خریداری شد.

جعفری گفت: با این میزان پرداختی تاکنون ۴۵ درصد از مطالبات گندمکاران استان پرداخت گردید و مابقی آن به مبلغ ۴۹۶ میلیارد ریال در صف انتظار پرداخت قرار گرفته است.

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه ۲ گفت: این میزان خرید توسط شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه ۲ در شهرستانهای گلوگاه، بهشهر، نکا، میاندرود، ساری، جویبار و بابلسر صورت پذیرفت و بیشترین آمار خرید تضمینی گندم مربوط به شهرستانهای بهشهر با ۳۱ درصد، گلوگاه با ۱۹ درصد و نکا با ۱۷ درصد تحویل این محصول به مراکز خرید است.

جعفری تاکید کرد: گندمکارانی که در سامانه جامع پهنه بندی سازمان جهاد کشاورزی ثبت نام نکردند هرچه زودتر با مراجعه به جهاد کشاورزی شهرستانها نسبت به ثبت سطح زیر کشت گندم خود در سامانه نظام نوین ترویج اقدام کنند.

مدیر عامل شرکت غله افزود: در سالجاری خرید تضمینی گندم از کشاورزانی که در سامانه مذکور ثبت نام نکرده اند انجام نخواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها