مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران:

تقویت مشاغل خانگی با اجرای طرح عاری از پلاستیک برای حمایت از بانوان مازندران

سمیه طوسی در گفتگو با خبرنگاران به طرح های در دست اقدام برای حمایت از بانوان سرپرست خانوار در استان اشاره کرده و گفت: طرح زندگی عاری از پلاستیک برای تقویت مشاغل خانگی و خوداشتغالی در استان اجرا می شود.
کد خبر: ۹۰۳۱۹۶۸
|
۱۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، سمیه طوسی در گفتگو با خبرنگاران به طرح های در دست اقدام برای حمایت از بانوان سرپرست خانوار در استان اشاره کرده و گفت: طرح زندگی عاری از پلاستیک برای تقویت مشاغل خانگی و خوداشتغالی در استان اجرا می شود.

وی تشکیل کارگاه های خلاقیت و ایجاد فضاهای آموزشی برای توسعه مهارت های فردی بانوان را از دیگر طرح های حمایتی برشمرد و گفت: کاهش آسیب های اجتماعی نیازمند توانمندسازی زنان سرپرست خانوار است.

وی با عنوان اینکه اتاق کارآفرینی پایدار برای حمایت از طرح های اشتغالزای بانوان در استان ایجاد می شود گفت: برای توسعه حوزه های کسب و کار نیازمند پایگاه دائمی برای تبادل افکار داریم.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران، تحکیم بنیان خانواده را امری ضروری برشمرد و گفت: بانوان باید با مهارت های ارتباطی و زندگی آشنا شند و باید نسبت به ارتقای مهارت های شغلی آنان نیز برنامه ریزی کرد.

طوسی، افزایش درآمد و بهبود معیشت خانواره ها، ترویج ازدواج هدفمند و حمایت از طرح های کارآفرینی را امری مهم برشمرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها