فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نیکشهر:

شهادت معراج عروج عاشقانی است که از قید جان گذشتند تابه خدا برسند

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نیکشهر گفت: کشوری که شهادت را سعادت خود می داند از هیچ قدرتی ترس و هراس ندارد.
کد خبر: ۹۰۳۱۹۷۳
|
۱۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۱

به گزارش خبرنگار بسیج از نیکشهر، یادواره شهدای روستا شگیم با حضور خواهران بسیجی و خانواده معظم شهدا و ایثارگران با همت حوزه بسیج خواهران شهرستان نیکشهر برگزارشد.

سرهنگ پاسدار علی اکبر ولی نژاد، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نیکشهر در این مراسم گفت: برگزاری این چنین مراسماتی باعث زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا می‌شود.

وی با اشاره به این مطلب که خون شهدا حق الناس است، نمی‌دانم با این حق الناس بزرگی که به گردن ماست، چه خواهیم کرد؟ در ادامه افزود: ما امروزه از هوایی تنفس می‌کنیم که بوی خون شهدا را می‌دهد، در زمینی راه می‌رویم که از خون شهدا گلگون شده و این شهیدان بر همه اعمال ما ناظرند.

ولی نژاد تصریح کرد: شهادت معراج عروج عاشقانی است که از قید جان گذشتند تابه خدا برسند؛  و دل شهید محل عروج فرشتگان مقرب است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نیکشهر در ادامه بیان کرد: دشمنان انقلاب اسلامی به خوبی می‌دانند که مردم این مرز و بوم تا پای جان و آخرین قطره خون خود و با تأسی  از سرور و سالار شهیدان و تمامی شهدای انقلاب اسلامی، در راه حفظ آرمان‌های انقلاب اسلامی ایستاده اند.

وی در پایان شهادت و ایثار را موهبت الهی برشمرد وخاطر نشان کرد: کشوری که شهادت را سعادت خود میداند از هیچ قدرتی ترس و هراسی ندارد و این شهدای ما هستند که عزت و افتخار امروز ما را برای ما به ارمغان آورده اند و ما ادامه دهنده راه آنان هستیم.
ارسال نظرات