به همت حوزه بسیج 220 حضرت هاجر (س) یادواره افتخار کوچه، آبروی محله با حضور اقشار مختلف مردم در مسجد الرحمن رجایی شهر برگزار شد .
کد خبر: ۹۰۳۱۹۸۱
|
۱۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، به منظور گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان سرافراز و گلگون کفن یادواره افتخار کوچه، آبروی محله به همت حوزه بسیج 220 حضرت هاجر (س) با حضور اقشار مختلف مردم در مسجد الرحمن رجایی شهر برگزار شد .

فرمانده حوزه بسیج 220 حضرت هاجر (س) در این مراسم گفت : شهدا با ایثار جان خود آزادی و استقلال را به کشور هدیه دادند.ترویج فرهنگ ایثار وشهادت و تجلیل از خانواده شهدا از مهمترین اهداف برگزاری یادواره های شهدا است.


وی افزود : شهدا قلب تپنده جامعه هستند و باید با برگزاری این یادواره ها فرهنگ ایثار و شهادت را بین جوانان تبین کرد.


وی با اشاره به اینکه دشمنان تلاش دارند که با اقدامات ضد فرهنگی جوانان را گمراه کنند، تاکید کرد: باید در مقابل توطئه‌های دشمنان هوشیار باشیم.


 دکتر عزیزی سخنران این مراسم با اشاره به اینکه هرچه در زمینه زنده نگه داشتن یاد شهدا کار کنیم، کم است باید یاد و نام شهدا برای همیشه زنده نگه داشته شود.


وی با بیان اینکه امروز ایران اسلامی در آسایش و امنیت قرار دارد، افزود: امینت موجود در کشور مرهون تلاش ایثارگرانی است که با نثار جان خود اجازه ندادند دشمنان به اهداف خود برسند.


مسئول حوزه نمایندگی سپاه ناحیه امام سجاد (ع)  حجت الاسلام معصوم خانی نیز در این مراسم با اشاره به اهمیت برگزاری یادواره شهدا گفت: برگزاری یادواره شهدا زمینه آشنایی جوانان و نسل جوان را با افکار شهدا و اهداف آنها فراهم می‌کند.وی در ادامه افزود :  نباید اجازه دهیم یاد و نام شهدا و اهداف و آرمان‌های امام راحل در جامعه فراموش شود.

وی با توصیه به جوانان در زمینه مطالعه در مورد شهدا و افکار و اهداف آنها گفت: شهدا از بهترین انسان‌ها بودند.

 

 

خبرنگار بسیجی : بهرامی

 

ارسال نظرات