حجت الاسلام منتشلومسئول دفترنمایندگی، ولی فقیه درسپاه دهگلان درگفتگویی به مناسبت ۱۲ تیرماه سالروزبه شهادت رسیدن تعدادی از هموطنانمان درهواپیمای مسافربری ایران ایرکه توسط ناو وینسنس آمریکا مورداصابت قراگرفت گفت:کارنامه ایالات متحده آمریکا درزمینه حقوق بشرکاملاسیاه است.
کد خبر: ۹۰۳۱۹۸۸
|
۱۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۳
حجت الاسلام منتشلومسئول دفترنمایندگی، ولی فقیه درسپاه دهگلان درگفتگویی با خبرنگار خبرگزاری بسیج از کردستان، به مناسبت ۱۲ تیرماه سالروزبه شهادت رسیدن تعدادی از هموطنانمان درهواپیمای مسافربری ایران ایرکه توسط ناووینسنس آمریکامورداصابت قراگرفت گفت:کارنامه ایالات متحده آمریکا درزمینه حقوق بشرکاملاسیاه است.

وی درادامه افزود:اتهام به نقض حقوق بشر" برای کشور‌هایی که در مقابل آمریکا قرار دارند، یک فریبکاری است برای مثال جنگ تحمیلی علیه ایران، هدف قرار دادن هواپیمای ایرباس توسط ناو یواس‌اس وینسنس آمریکایی و همچنین عدم عذرخواهی آمریکا و اعطای نشان لیاقت به فرمانده این ناو نشانگر این است که آمریکایی‌ها در زمینه حقوق بشر با غیرنظامی‌ها و ملت ایران مشکل دارند.

منتشلوتاکیدکرد:ازششم تادوازدهم تیرماه به‌عنوان هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر امریکایی نام‌گذاری شده است واین فرصت مغتنمی است تا بخشی از پستی و شرارت امریکایی‌ها و نظام سلطه در موضوع «حقوق بشر» واکاوی و مورد نقادی قرار گیرد.

مسئول دفترنمایندگی، ولی فقیه درسپاه دهگلان خاطرنشان کرد:در ٤۰ سال گذشته شیطان بزرگ با توسل به حربه حقوق بشر انواع جنایت‌ها را علیه نظام اسلامی و مردم ایران اعمال و همه ساله به استناد همین حقوق بشر با اعمال فشار بر کمیسیون حقوق بشر سازمان ملل متحد در گزارش‌های سالانه در سازمان ملل ایران را محکوم به نقض حقوق بشر و حمایت از تروریسم کرده است وبه حول قوه الهی تاکنون هیچ حربه‌ای رانبسته بلکه کارنامه سیاه آنان درزمینه حقوق بشربرجهانیان اثبات شده است.

انتهای پیام/۷۷۲۷
ارسال نظرات