مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کمیجان:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کمیجان گفت: کشورهای قدرت‌طلب و زیاده‌خواه، منشور حقوق بشر را وسیله‌ای برای مطامع خود قرار داده و با استفاده از آن درصدد براندازی حکومت‌های کشورهای دیگر برآمده و در امورات داخلی‌ آنها دخالت می‌کنند.
کد خبر: ۹۰۳۱۹۹۱
|
۱۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۳

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی از کمیجان؛ حجت الاسلام رجبی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کمیجان در جمع بسیجیان و پاسداران این ناحیه گفت:دولت مستکبر آمریکا بزرگترین ناقض حقوق بشر در دنیاست و در حالی مدعی حقوق بشر در دنیا است که بیشترین جنایات را علیه بشریت انجام می دهد.

وی افزود: بیشترین بی قانونی در دنیا از سوی مدعیان دروغین حقوق بشر سرمی زند، افزود: امروز همه می بینند که مدعیان پر ادعای حقوق بشر در دنیا چگونه عمل می کنند؟ و آزادی از نگاه آنان چه تعریفی دارد؟

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کمیجان بابیان اینکه یکی دیگر از جنایات استکبار بحث حمایت از داعش و بعضی از گروه های تروریستی است که خودشان پدید آورنده این گروه ها هستند، افزود: سران استکبار در هر نقطه‌ای که خشونتی اتفاق بیفتد آن را به اسلام نسبت می دهند تا اسلام هراسی را گسترش دهند، برای مثال یکی از جنایات استکبار بحث حمایت از داعش و بعضی از گروه های تروریستی است که خودشان پدید آورنده این گروه ها هستند و خشونت ها, خون ریزی ها و جنایات آنان را به پای اسلام گذاشته اند.

 وی تصریح کرد: کارنامه آمریکایی ها در جنایت سیاه ننگین است و پس از پیروزی انقلاب سیاهی های این کارنامه جنایت، چندین برابر شده است و اسناد متعددی وجود دارد که نشان می دهد آمریکایی ها کمترین حقوقی برای بشریت قائل نیستند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کمیجان گفت:منافقین حمایت مالی می شوند ولی آمریکا به راحتی آنها را که تروریست هستند از لیست سیاه خود خارج می کند درست همان طور که عربستان علیه مردم یمن می جنگد و صدایی از آمریکایی که مدعی حقوق بشر است در نمی آید.

 حجت الاسلام رجبی خاطر نشان کرد: روز دوازدهم تیر ماه سال ۶۷ هواپیمای ایر باس بر فراز آب های خلیج فارس توسط ناو آمریکایی سرنگون شد و دویست و نود نفر از انسان های بیگناه در این حادثه به شهادت رسیدند؛این جنایت ها مجموعه ای از اقدامات ضد بشری وجنایتکارانه آمریکا علیه مردم مسلمان ایران می باشد.

 انتهای پیام/

ارسال نظرات