رئیس اداره سنجش آموزش و پرورش کردستان گفت: آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی سال ۹۷ در سه شهر استان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۰۳۲۰۰۹
|
۱۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، منصور قاسمیان با اعلام این خبر گفت: همزمان با سراسر کشور آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی سال ۹۷ در حوزه آزمونی شهر‌های سنندج (دانشگاه کردستان)، سقز و مریوان برگزار می‌شود.

وی به زمان برگزاری آزمون نیز اشاره و عنوان کرد: آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی سال ۹۷ روز جمعه مورخ ۱۵ تیرماه در ۱۲ حوزه استان با شرکت ۶۱۰۰ نفر برگزار می‌شود.

رئیس اداره سنجش آموزش و پرورش کردستان همچنین به زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون نیز اشاره و تصریح کرد: داوطلبان شرکت کننده در این آزمون از تاریخ سه شنبه ۱۲ تیر لغایت پنج شنبه ۱۴ تیرماه ۹۷ می‌توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه خود اقدام کنند.


وی خاطرنشان کرد: داوطلبان در صورت مغایرت مشخصات و مندرجات کارت ورود به جلسه در روز‌های چهارشنبه و پنج شنبه ۱۳ و ۱۴ تیرماه ۹۷ به نمایندگان رفع نقص مستقر در مدیریت آموزش و پرورش شهرستان‌های سقز و مریوان برای داوطلبان این شهرستان و دانشگاه کردستان برای سایر داوطلبان، مراجعه و نسبت به اصلاح نواقص اقدام کنند.

انتهای پیام/۷۷۲۷
ارسال نظرات